2015-04-16, 17:01
Medlem
Hej! igår gjorde jag fyra uttag från både comeon och videslots, det första uttaget jag gjorde var på 5000 på videoslots, andra uttaget jag gjorde var på 1000 hos comeon och sen dom två sista uttagen på800kr gjorde jag på videoslots igår strax innan tolv.. Nu idag har jag fått in alla uttag förutom det uttag som jag gjorde först igår runt 6 tiden, alltså den på 5000, jag har kontaktat videoslots om det här men dom hade ingen aning för dom har godkänt uttaget och allt, så nu undrar jag har någon annan varit med om det här? Borde jag nojja över detta eller är det en vanlig grej.
Mvh
Citera
2015-04-16, 17:05
Medlem
Det kan ta mellan 1-3 dagar innan du ser pengarna på ditt konto, det beror även på din bank hur snabbt det blir behandlat.

Har dom behandlat det från deras håll så borde pengarna vara på väg till dig, kika i skräpkorgen ifall du fått något mail om att skicka in dokument för verifikation.

Alla uttag behandlas i den ordning som de kommer in, så du ska nog inte ha något att oroa dig över. Det kan hända att dom haft mycket och göra

//BitchImTheShit
Citera
2015-04-16, 17:07
Medlem
Det är nog lugnt om dom sagt så
Citera
2015-04-16, 17:23
Medlem
Lajtels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BitchImTheShit
Det kan ta mellan 1-3 dagar innan du ser pengarna på ditt konto, det beror även på din bank hur snabbt det blir behandlat.

Har dom behandlat det från deras håll så borde pengarna vara på väg till dig, kika i skräpkorgen ifall du fått något mail om att skicka in dokument för verifikation.

Alla uttag behandlas i den ordning som de kommer in, så du ska nog inte ha något att oroa dig över. Det kan hända att dom haft mycket och göra

//BitchImTheShit

Då missuppfattade du nog vad TS skrev.
Det största uttaget på 5000, var även det första uttaget.
Det borde alltså ha behandlats först, men hans andra uttag (som han gjorde efter uttaget på 5000) har redan kommit in.
Citera
2015-04-16, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lajtel
Då missuppfattade du nog vad TS skrev.
Det borde alltså ha behandlats först, men hans andra uttag (som han gjorde efter uttaget på 5000) har redan kommit in.
Precis! det är det som jag har svårt att förstå, får hoppas att det inte är några problem
Citera
2015-04-16, 17:35
Medlem
"Då missuppfattade du nog vad TS skrev.
"

Det stämmer, jag missade det. Men kika i din email (alla inkorgar) om du fått något mail där dom begär dokument eller liknande.

Säger dom att det blivit behandlat från dom, så stämmer det nog.

//BitchImTheShit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in