Personligen tycker jag inte att SIAs är ens i närheten. Samma tråkiga vanilj som alltid med kakdegsbitar som är smaklösa. Den enda som går att jämföra med B&J är Lidls variant.
Personligen tycker jag inte att SIAs är ens i närheten. Samma tråkiga vanilj som alltid med kakdegsbitar som är smaklösa. Den enda som går att jämföra med B&J är Lidls variant.
McKennedy menar du? Jag blev verkligen positivt överraskad av den glassen.
Nu när denna glass har kommit till Sverige har det blivit en jävla hysteri anser jag. Vad tycker ni? Är 50 spänn/halviter-glassen värt det? Jag tycker den är svingod, fast jag har ju inte hunnit jämföra med andra såsom coops egna glass som jag hört ska va god, osv osv..
Testar i skrivande stund den nya What-a-lotta Chocolate cookie Core som är precis vad det låter som. En smått pervers skapelse bestående av chokladglass, chokladcookiesbitar och en kärna av kladdkakesmet. Rekommenderas!
Smakade cinnamon bun i helgen,fan vad god det var! Väldigt söt
God, men jag hade felaktiga förväntningar så jag blev lite besviken första gången över att det inte var något som var mer likt "vanlig bulldeg" blandat i glassen. Nästa gång kommer jag nog tycka om det mer!