Citat:
Ursprungligen postat av
Haverism
Det kommer. Nu sitter man och för bok över vilka som ifrågasätter pajkastandet både via facebook och andra kanaler. Dessa namn antecknas och sen sätter man igång och letar smuts på dem. Sen kommer andra vägen av uteslutningar om något halvår. Ytterligare 25-50 personer kommer att åka då. Sen är budskapet inhamrat. Tänk inte själva. Nicka och bocka när ordern uppifrån kommer. Var tyst och sitt still i båten. 99,5% kommer att lyda.
Jag har röstat på SD sedan 2006. Jag trodde verkligen att här var en kraft som kunde rädda folkhemmet. Jag blev lurad. SD kommer inte att rädda någonting, utöver möjligen partitoppens arvoden. SD har förlorat min röst. Sofflocket nästa.
Det är pga. sånt här som populistiska missnöjespartier av SD:s typ kallas för "kontrollerad opposition". De som har orkestrerat förstörelsen av Sverige och den vita Västvärlden förutsåg naturligtvis att det förr eller enare skulle uppstå ett allt större folkligt missnöje. I syfte att motverka och kontrollera detta missnöje så skapar man säkehetsventiler, genom vilka missnöjet kan släppas ut på ett för makten ofarligt sätt.
Antingen så skapar man denna typen av partier och organisationer, eler så infiltrerar och kidnappar man redan befintliga partier. SD är nog et exempel på ett parti som infiltrerades, korrumperades och togs över fienden.
I Grekland har du ett exempel på äkta opposition i form av Gyllene Gryning. Det makten gör med såna rörelöser är att de utan rättegång fängslar hela partiledningen och/elller förbjuder partiet.