Finns det 300 mg tabletter?
De starkaste jag kan kopa har ar 200 mg, och tillverkas det t.o.m. 300 mg tabletter sa kan det nog sagas vara helt riskfritt med en sadan dos.
Det finns 300mg, inte svenska dock. Passande nog så finns det 300mgare som heter Tramadol OD.
Märkligt att då jag käkar 100mg depat så blir jag hård i magen som fan och kan inte gå på muggen på flera dagar..
Men äter jag vanliga 50mg kapslar så har jag inte alls det problemet...
Märkligt att då jag käkar 100mg depat så blir jag hård i magen som fan och kan inte gå på muggen på flera dagar..
Men äter jag vanliga 50mg kapslar så har jag inte alls det problemet...
Nån fler som har samma.?
Är det olika tillverkare? Ibland kan olika tillverkare ha olika biverkningar. Vad tar du för doser på de respektive? Tar du mer av depoten så är det ju inte konstigt att du får den biverkningen.
Det här med tramadol och halveringstid... Tramadol har ju en halveringstid på ca 6 timmar. Ska man börja räkna tiden från det att man svalt pilret eller ska man börja räkna efter 3 timmar när den har full effekt?
Det här med tramadol och halveringstid... Tramadol har ju en halveringstid på ca 6 timmar. Ska man börja räkna tiden från det att man svalt pilret eller ska man börja räkna efter 3 timmar när den har full effekt?
Depot tar väl cirka tre timmar tills full effekt, snabbverkande efter max en timme. Börja räkna när du har effekt.
Sitter med den mildaste (lite ont i kroppen och bör vara fine imorgon skulle jag tro) form utav tramadol "AT" för tillfället och fick ett erbjudande om att klippa några oxycontin's ikväll med en kompis. Skulle detta göra att min "AT" förlängs med en dag eller så, måntro?