Ett avplock av kritiska kommentarer på Skavlans facebok sida från norrmän:
Citat:
Hege Storhaug Dette var rett og slett grotesk behandlig av en mann som har vært alvorlig syk i et halvt år. Og lengre enn det før han kastet inn håndkleet. Skulle Skavland markere seg for å gardere seg mot kritikken som har kommet før sending for at han tok inn JÅ? Kombinert med å ikke ville ta innover seg de voldsomme problemene svensk politikk har skapt? Ikke et ord om den svensk innvandringstilstanden. Som norsk skjemmes jeg.
Citat:
Hanne Blæsterdalen en slik nedlatende og respekløs behandling av et menneske er helt uforsvarlig. skavlan hadde et djevelsk og hånende uttrykk i ansiktet.jeg ble sterkt bekymret for JÅ.
Citat:
Runar Hamre Ingen tvil om at Skavlan gikk fra programleder til politisk debattant fra den sosialistiske leiren. Insinuerer at Åkesson kommer for å slå politisk mynt og avbryter Åkesson konsekvent før han får formulert 1 hel setning. Åkesson vil få masse sympati etter kryssilden fra Skavlan. Flau seanse å utsette en sykemeldt fyr på antidepressiva som går til psykolog. Slett håndverk Skavlan!!!
Citat:
Helene Madsen Skjemstad Skavlan, du burde skamme deg for måten du gjøv løs på Åkesson. Dette likte vi ikke, selv vi som tar avstand fra hans parti.
Citat:
Sylvia Perny Nerland Nå satte du vel spikern i kista på showet ditt - dette var lavmål !!
Citat:
Henrik Sunde Her inviterer du en mann som nettopp har vært ute av tv-skjermen i et halvt år grunnet en så alvorlig sykdom. Du benytter sjansen til å grille ham grunnet din egen politiske overbevisning i stedet for å gi ham en profesjonell "Velkommen tilbake". Jeg har alltid respektert deg, men nå ble jeg faktisk forbanna. Denne kampen tapte du.
Citat:
Laila Høybakk Fredrik Skavlan.....Du fortjener snart ikke gjester!!!!!! Hvordan klarer du å være så FREKK, uansett forskjellig syn på sak, slik behandler man ikke sine gjester, skjærp deg!!!!!!!!!
Citat:
Anne Grete Thoresen Veldig uproffesjonelt intervju av Skavlan. Han skal intervjue og ikke debattere. Veldig upersonlig og uengasjert med alle gjestene idag. Rett og slett dårlig dag på jobben.
Citat:
Andrea Gladsø Hilton Usmakelig, rett og slett! Behandle dine gjester med respekt, enten du er enig eller uenig i hva det står for! Burde skjemmes med hvordan du avbryter og ihvertfall ikke kan å holde deg nøytral til intervjuobjektet
mig själv.