2015-03-27, 21:59
Medlem
Herr-Pumps avatar
vart kan man se SDS presskonferens nu?
Citera
Medlem
vitraevs avatar
Jävlar vad dålig intervju. Fan, jag trodde bättre om Skavlan. Är han helt korkad eller? Ställer frågor och avbryter Jimmie så fort han ska svara. Fy fan vilka människor. Ingen skam i kroppen.
Citera
Medlem
unknownxs avatar
Nog för jag hatade Skavlan redan innan men, fyfan vilken jävla idiot han är...
Hoppas han burn in hell, så jävla inkompetent!

För att vara värd för en 'talk show' så är han usel på att kommunicera som en vuxen människa.
Citera
Medlem
ItWasJustifieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Fy fan vad omdömeslöst av Åkesson att nämna att han skrev "Give them hell". Att han skrev det privat, OK men håll det då privat. Utåt skall han inte uttrycka sig så. Detta kommer att förfölja honom för lång tid framöver. Onödigt att bjuda på något sådant.

Citat:
Ursprungligen postat av Corran
Han skulle inte sagt det där med give them hell.

Äh, tyckte det var bra. Visar bara på att han inte kommer backa från sina ståndpunkter.

Om folk ska hålla på att ta upp det så är väl Löfvens ''Vi ska ta ansvar för Sverige'' värt betydligt mer uppmärksamhet.
Citera
Medlem
folkgemenskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Fy fan vad omdömeslöst av Åkesson att nämna att han skrev "Give them hell". Att han skrev det privat, OK men håll det då privat. Utåt skall han inte uttrycka sig så. Detta kommer att förfölja honom för lång tid framöver. Onödigt att bjuda på något sådant.

Knappast, folk som sympatiserar med SD invandringspolitik kommer snarare se det som ett styrketecken. Dom har styrkan och modet att göra vad som krävs.
Citera
Medlem
-Ni har sagt att ni tänker fälla varenda regering som är för invandring?

-Nej. Eller, ja...

Fin ryggradsreaktion hos Jimmie Åkersork, neka till allt.
Citera
2015-03-27, 22:00
Medlem
MarxistHunters avatar
Ja, man märkte att det var extremt mycket klippa och klistra genom hela intervjun.
Sen att Skavlan återkom hela tiden till uttalandena från enskilda företrädare som blivit uteslutna var ju bara pinsamt att se.
Lämna grillningen till någon som "kan".
Citera
Medlem
NegerGregerxDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draup.
"Alla människors lika värdighet"

Måste vara första gången dessa ord myntats i (S)(V)T

Garvade till när jag hörde det med, snyggt Jimmie..
Citera
Medlem
Jag tycker Jimmie gjorde jävligt bra ifrån sig med tanke på omständigheterna! Fast det spelar ingen större roll. Verkligheten är SDs största valarbetare.
Citera
Medlem
Busstations avatar
Vilken usel intervju. Jag är väldigt besviken. Det börjar bra När de diskuterar hans depression, men sen ska skalan prata i tio minuter om saker vare sig Jimmy sagt eller står bakom.
Är det verkligen de bästa diskussionsunderlaget de om fram till?
Citera
Medlem
Jimmy Åkesson blev utskrattad och grillad helt enkelt. Skämmigt för en partiledare.
Hoppas vi slipper den här och liktänkande parasiter framöver

Mvh Akhmad.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Noidberg
Nog med att man ska vara på så att säga, men det känns ju som om han avbryter JÅ hela tiden.

JÅ fick tala fritt inledningsvis, sen tog Skavlan över programmet helt. Försökte ställa JÅ till svars för idioter som han aldrig har hört talas om.

Lågvatten. "Give em hell" - varför inte liksom? Ingen kompromissar med SD men alla kräver att SD ska anpassa sig efter pk-normen? Haha, nåväl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in