2015-03-27, 21:57
Medlem
Vilken fullständig jävla jubelidiot Skavlan. Behandlade Jimmie som en efterbliven.
Direkt oförskämd var han. Har Jimmie tappat förmågan att försvara sig?
Citera
2015-03-27, 21:58
Medlem
mina3grabbars avatar
Det hade ju varit väldigt trevligt om Jimmie hade fått talat till punkt en enda gång!!!
Tycker att Jimmie klarade sig mycket bra!
Välkommen tillbaks Jimmie!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
Skavlan försöker gå på hårt och kör full pk som förväntat

trodde inte skavlan skulle vara så jävla pk
Han körde klassisk teknik. Först good guy och invagga Jimmie i trygghet. Sen bad guy... Pinsamt opartiskt.
Citera
Medlem
heiss avatar
Amen herregud, började bra men vilken jävla inkompetent skithög skavlan efter ett tag förvandlas till?? Kan knappt tro det.
Av alla miljoner frågor som finns att fråga honom väljer han ironiska skitfrågor isyfte för publiken att skratta åt..
Neger också, vilken besvikelse.
Senast redigerad av heis 2015-03-27 kl. 22:02.
Citera
Medlem
sodamans avatar
"Hur många exempel behövs det för att beskriva en kultur?"

Hur många gruppvåldtäkter behövs det för att det ska vara en muslimsk kultur?

Herregud vilket lågvattenmärke av Skavlan.
Citera
Medlem
Kommer vi se en väljarstorm bort från SD nu när JÅ deklarerade klart och tydligt att inga rasister eller personer som uttrycker sig "beklagligt", inget har i SD att göra?
Citera
Medlem
asdyaos avatar
Sista minuterna där det diskuterades reklamfilmen från 2010 var humor på otroligt hög nivå.
Citera
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaospojken
Tuffa frågor?
Hahaha.
"Det finns personer som varit medlemmar som kallar personer för kackerlackor"
Vilken "svår fråga". Särskilt när Åkesson förklarar det snabbt med att de inte är välkomna i partiet.

För att inte tala om hur mycket han avbryter Åkesson. Löjligt.
Ja, uppenbarligen svårt då Åkesson såg pressad ut och gav rätt dåliga svar som vi hört tusen gånger förr. Jag är kritisk till invandringspolitiken men tycker inte han gjorde ett bra intryck alls.
Citera
Medlem
soulfly82s avatar
Skavlan körde på i vanlig "vänster" anda och var enligt mig skamligt pinsam när han gång på gång gav sig själv en "klapp" på huvudet och sa i underton "jag är en bra media fjolla som tydligt visar min avsky till det nazistiska SD". Ska inte SVT vara opartiska? Denna intervju var provokativ och direkt pinsam.
Citera
2015-03-27, 21:59
Medlem
Storalfs avatar
Inaktuella frågor men nog hade Åkesson kunnat göra det bättre. Han borde lära sig av Kasselstrand som är rakare och inte lika ängslig.
Citera
Medlem
Underbart hur Jimmie sa "alla människors lika värdighet" och inte "alla människors lika värde"

Annars svarar han klumpigt överlag, men det är förståeligt. Fast han har blivit mer rakt på och svarar "ja" på kritiskt ställda frågor, han verkar utvilad och redo som fan att visa vart skåpet ska stå. "Give them hell", fäll regeringar som inte vill förhandla tills politiken går igenom, åtminstone till viss del! Underbart.
Citera
Bannlyst
Jag kollade på Skavlan ikväll för att jag ville veta mer om Jimmies sjukskrivning, hans psykologsamtal, antidepressiva, spelberoendet etc. Istället spenderar Skavlan större delen av intervjun att kritisera Sverigedemokraterna och Jimmie Åkesson. Det må hända att jag avskyr Jimmie, men den här gången tycker jag Skavlan var en jävla idiot. Snacka om att fokusera på fel grejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in