Citat:
Ursprungligen postat av
E30
A3, Golf MK4, Leon, är likadana bilar i grund och botten fast med annan design. Välj den som faller dig i smaken bäst designmässigt.
Ska du köpa 1.6 bör du köpa 8ventilaren innan facelift. Dvs Golf upp till 00.
Ja, rimligen lär inte det som är dyrt och går sönder på en sådan gammal hög skilja sig så mkt.
Som du säger motorn. Men det kom ju en facelift -98 på golf väl? Eller blev det lite mer make-up efter ngt år? Hur vet jag vilken motor som är i.
Man ska akta sig för 98-2005 många ggr, motorerna var inte byggda för supermiljötänket utan anpassades efter det.
Kloge, är det ras-lådan som man ser i annonserna? "Lite svårt att få i fyran" typ?
DUU ska jag akta mig för iaf, och 1,4 75 hk, och senare 1,6 or. Just sånthär ska ju skrivas här, inte bara för mig utan för oss alla.
Och blir det dyrare med en japs egentligen? Tänker på vad nisses bilverkstad har verktyg för och vad delarna kostar, mins för många år sen, ett fördelarlock, 825:- har jag för mig, då hade jag mazda och bara mazda hade, var jag sur för att jag inte hade en golf då och kunde köpa lagom kvalitet för en 9 år gammal bil för 49:90...