2015-03-13, 20:28
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnrumpa
2 bilar ifrån insatsstyrkan körde framför och bakom släpet
...för att skydda bilen. Oerhört viktigt material för undersökningen då BO och troligtvis bröderna Saliba nyligen befunnit sig i bilen.
Citera
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreaTurnsRed
Har hört nu att tydligen så skulle det förlorade partiet kokain till södra delen av Stockholm. Vet dock inte om det är sant eller bara rykten.

Norsborg?
Citera
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jourDDptd
Colombianen .... haha. Höj nu inte dessa smågangster för mycket till skyarna för då får de hybris. Det jag funderar på är varför Mark "Joe Dalton" Saliba hämnas på sina egna gängmedlemmar istället för att hjälpa dem reda ut vart knarket tagit vägen? Jag menar det är en blåsning som skett. De båda manliga BO har i sin tur blivit blåsta. Varför inte gå ihop och ta tillbaka knarket eller något i den stilen

Fast det vet vi ju inte. Även om de tre är döda har v ingen större fakta bild. Allt vi vet är involverade BO & MGM, plats, fordon och att det är skjutna. Vi vet inte ens hur skotten sitter mm
Citera
2015-03-13, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
...för att skydda bilen. Oerhört viktigt material för undersökningen då BO och troligtvis bröderna Saliba nyligen befunnit sig i bilen.
Och skydda transporten från att bli påhoppade av anhöriga.
Citera
2015-03-13, 20:30
Medlem
nimrod666s avatar
Citat:
Fr*y nor*malm hette han som blev skjuten på Tureborgsvägen
Old news, kopplingen?
Citera
2015-03-13, 20:30
Medlem
jourDDptds avatar
Citat:
Har hört nu att tydligen så skulle det förlorade partiet kokain till södra delen av Stockholm. Vet dock inte om det är sant eller bara rykten.

Det där stämmer nog. Det man önskar veta lite mer om är hur det där laddet försvann. Vem blåste dem?
Citera
2015-03-13, 20:31
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaraben
Nej det var inte han dom sköt.Den som blev skjuten finns med i denna tråd.Men var säger jag inte.Locket på.
Ok, B*rås då. [*=o]. Locket av.
Citera
2015-03-13, 20:32
Medlem
Willow1s avatar
Citat:

Det får vi nog kanske räkna med. Hörde koppling Södertälje. Men någon sa Norsborg och det kan också stämma eftersom polisen är överallt i s-tälje just nu
Citera
2015-03-13, 20:32
Medlem
Citat:

Hur vet du det? Men låter vettigt.
Citera
2015-03-13, 20:33
Medlem
Willow1s avatar
Citat:

Det gör de alltid vid brott. Allt har ett visst rättsvärde
Citera
2015-03-13, 20:35
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
MGMs flickvän säger att RA hämtade henne, de båda MGM och en kompis troligen TB. Stämningen var god och samtliga blev avsläppta i Uddevalla.

Jag tänker så här: MGM får reda på att ett parti "ladd" har försvunnit under deras Thailandsemester, genom ett samtal från 08-området. Det var BO (RA) som var ansvarig för partiet, MGM får en chans till om de tar BO av daga.

MGM vill träffa BO på BP för att reda ut saken. BO är med flickvännen och ser på film, ringer BO 2 och vill ha med honom för att han vet att MGM känner BO 2 och tror att detta ska ha en lugnande effekt. Han tar även med flickvännen som ännu en buffert mot MGM.

Tyvärr leder det bara till att ytterligare två dödas.

Skrev detta fast annan formulering tidigare. Du är så rätt
Citera
2015-03-13, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nimrod666
Old news, kopplingen?
Någon som påstod att han hette Jörgen så då var jag tvungen att flika in. Jag hälsade på fr*y några dagar innan han blev skjuten men det var egentligen bara en tidsfråga innan han skulle bli det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in