2015-03-10, 15:46
Medlem
Nayyes avatar
Hur ofta sitter detta kvar i kroppen och hur länge syns det i pisset?
Citera
2015-03-10, 16:27
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nayye
Hur ofta sitter detta kvar i kroppen och hur länge syns det i pisset?

Hur ofta sitter detta kvar i kroppen?
Citera
2015-03-10, 17:38
Medlem
Nayyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Hur ofta sitter detta kvar i kroppen?

Haha dum jävla fråga klart. Ignorera den, bara pisset som jag är nyfiken på
Citera
2015-03-10, 18:47
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nayye
Haha dum jävla fråga klart. Ignorera den, bara pisset som jag är nyfiken på

Beror på hur stor mängd du stoppat i dig samt under hur lång tid du gått på det. Halveringstid är ca 37 timmar, så sätt dig och räkna ut om du har tråkigt
Citera
2015-03-10, 19:33
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Jag brukar blanda sub med Xanor eller Ikto för att boosta och ta bort den eventuella ångest som sub kan medföra.
Har nu bara Flunitrazepam hemma. Någon som mixat sub med flunisar och kan uttala sig om effekt?
Längesen jag fick tag på flunisar, blir lagom avundsjuk nu.. :P Det är bara köra på, ta inte för mycket bara
Citera
2015-03-10, 20:27
Medlem
Kadodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Har en fråga till er som kör varje dag.. Känner ni något när ni drar ett par linor eller tar ni bara för att inte bli sjuka??

Jag har en kompis som säger att han blir skön näran får i sig typ 1mg men jag känner då inget.. Jag kan snorta i mig en hel åtta på ett par timmar tillsammans med benso utan att jag känner något.

Jag har missbrukat i ett år ca ock tar ungefär 2-3mg per dag max.
Jag anser att sub är helt värdelöst om man brukar varje dag. Har knarkat sub mer eller mindre intensivt sedan 2007, var fysiskt beroende fram till 2014, nu kör jag en halv åtta var 14 e dag och det är så värt för då slipper jag all jävla skit som medföljer om man kör varje dag (dvs i mitt fall behandlingshem med tvång, sämre psykiskt mående även när jag är hög, dyrt som fan) ja verkligen inte värt sub om man är beroende fysiskt, men tar man ibland så är det nice, vilket är lättare sagt än gjort. Men jag tycker det fungerar bra. Slutligen vill jag tillägga till de som funderar på att testa: ge fan i det bara, även om jag inte är fysiskt beroende längre så var det ett rent helvete när jag väl var det. INTE VÄRT DET! !!
Citera
2015-03-10, 20:29
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Längesen jag fick tag på flunisar, blir lagom avundsjuk nu.. :P Det är bara köra på, ta inte för mycket bara

Jag tycker att Xanor var mycket bättre att blanda med sub... men men, smaken är som baken
Citera
2015-03-10, 23:57
Medlem
Geggusveckuss avatar
Citat:
Har en fråga till er som kör varje dag.. Känner ni något när ni drar ett par linor eller tar ni bara för att inte bli sjuka??

Jag har en kompis som säger att han blir skön näran får i sig typ 1mg men jag känner då inget.. Jag kan snorta i mig en hel åtta på ett par timmar tillsammans med benso utan att jag känner något.

Jag har missbrukat i ett år ca ock tar ungefär 2-3mg per dag max.

Ruset som du får i början av subutex bruket försvinner när su brukar det dagligen. Och det är ju lite tanken med buprenorfin då en som går subutex programmet ska kunna ta sin medicin och funktionerna som en människa istället för att gå ner sig på heroin eller annan opiat och bara va en börda för samhället.

Så du har helt enkelt kommit till den punkt då subben slutat fungera i rus syfte.
Citera
2015-03-11, 18:26
Medlem
Hej
Har tagit H för första gångerna i mitt liv nu, 3 dagar i rad. Hur hemsk avtändning kommer jag få när jag går tillbaks till sub imorn, om något ens?
Före jag tog mitt första H i måndags så hade jag tagit omkring 28-30mg subutex dagen före och samma dag som jag tog mitt första H hade jag tagit kanske 0.01mg subutex. men jag fick effekt iaf

Idag tog jag 0.5g H vid 12, den slog rätt bra. Kändes nästan som jag skulle spy. Sen nodd/somna jag nästan direkt efter det i en timme.

Om man tar en H, är L(ethal) D och OD samma sak? Hur känner man och vet man om man om man håller på få en? Hinner jag ta en av tjejens subuxone (naloxone)? Eller skulle det vara bättre med mina Sub? Och skulle jag vara tvungen att skjuta dessa? Eller hinner man inte med något av detta alls utan men faller i långtidsdvala redan före man tagit ut nålen?
Vågar man ta en 02-0.4H till om en timme cirka?

postade ett liknande i drogakuten då jag kände mig dålig och var rädd om att jag tagit för mkt H, inte pga avtändnings dåligheten på H som man får om man använder H efter sub. Det visste jag att jag inte hade då jag använt H dagarna före oxå.
Så om moderatorn tycker detta är fel forum, kan du vara så snäll och flytta den till rätt forum istället för att kasta den?
Citera
2015-03-12, 18:23
Bannlyst
Tog Sub för första gången för några dagar sen. Fan va bra jag mådde. Trött som fan dock dagen efter känns som jag hade kunnat sova en dag om jag kunnat. Antar det är vanlig biverkning om man tar det första gången att man blir trött? Dock lång halveringstid så borde inte biverkningar komma efter halvering+halvering är slut? Alltså efter 2-3-4 dar eller hur lång den nu var.
Citera
2015-03-12, 18:46
Medlem
telepatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwz
Tog Sub för första gången för några dagar sen. Fan va bra jag mådde. Trött som fan dock dagen efter känns som jag hade kunnat sova en dag om jag kunnat. Antar det är vanlig biverkning om man tar det första gången att man blir trött? Dock lång halveringstid så borde inte biverkningar komma efter halvering+halvering är slut? Alltså efter 2-3-4 dar eller hur lång den nu var.

Ja, låter fullkomligt rimligt.
Sov du bra under natten eller låg du snarare och noddade? Pendlade mellan vakenhet och dröm?
Jag sover själv rätt dåligt på opi, om jag är påverkad nog. Speciellt tramadol och subutex.
Citera
2015-03-12, 20:28
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Ja, låter fullkomligt rimligt.
Sov du bra under natten eller låg du snarare och noddade? Pendlade mellan vakenhet och dröm?
Jag sover själv rätt dåligt på opi, om jag är påverkad nog. Speciellt tramadol och subutex.

Samtidigt så är det ganska skönt att sova-vakna-sova-vakna på sub kan jag tycka!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in