Hej
Har tagit H för första gångerna i mitt liv nu, 3 dagar i rad. Hur hemsk avtändning kommer jag få när jag går tillbaks till sub imorn, om något ens?
Före jag tog mitt första H i måndags så hade jag tagit omkring 28-30mg subutex dagen före och samma dag som jag tog mitt första H hade jag tagit kanske 0.01mg subutex. men jag fick effekt iaf
Idag tog jag 0.5g H vid 12, den slog rätt bra. Kändes nästan som jag skulle spy. Sen nodd/somna jag nästan direkt efter det i en timme.
Om man tar en H, är L(ethal) D och OD samma sak? Hur känner man och vet man om man om man håller på få en? Hinner jag ta en av tjejens subuxone (naloxone)? Eller skulle det vara bättre med mina Sub? Och skulle jag vara tvungen att skjuta dessa? Eller hinner man inte med något av detta alls utan men faller i långtidsdvala redan före man tagit ut nålen?
Vågar man ta en 02-0.4H till om en timme cirka?
postade ett liknande i drogakuten då jag kände mig dålig och var rädd om att jag tagit för mkt H, inte pga avtändnings dåligheten på H som man får om man använder H efter sub. Det visste jag att jag inte hade då jag använt H dagarna före oxå.
Så om moderatorn tycker detta är fel forum, kan du vara så snäll och flytta den till rätt forum istället för att kasta den?