2015-03-10, 02:19
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adde13
Dock tycker jag allt verkar så jäkla stört! Om de verkligen är bröderna som mördat dom varför går man och skriver på FB, syns på andra sidan osv osv osv.. Måste vara något fel.. I min värld så kan man inte vara så sjuk att skjuta någon för sen låtsas sörja..
vad har fått dig att tro att det handlar om "normala" människor?
Citera
2015-03-10, 02:19
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jourDDptd
Vem är Bawka Daya Gyan?
Inte BO1, som felaktigt skrivits ovan. Figuren förekommer i s m ET på nån facebook-sida, figuren har en egen sida också, ytterst innehållslös. Figuren påstår sig ha studerat på Gbg:s universtitet, figuren extsterar inte på Ratsit och Upplysning.se. Figuren ser ut som en tvättäkta blattemusking.

'Om' det skall föreställa RA, sambo-mordoffret, så är det sannerligen ett klumpigt påhitt. Figuren ifråga har gjort en recension av pizzeria Fyrkanten, vilken påstås innehas av fadern till ett av BO.
Senast redigerad av Ådärkomdenja 2015-03-10 kl. 02:24.
Citera
2015-03-10, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Inte BO1, som felaktigt skrivits ovan. Figuren förekommer i s m ET på nån facebook-sida, figuren har en egen sida också, ytterst innehållslös. Figuren påstår sig ha studerat på Gbg:s universtitet, figuren extsterar inte på Ratsit och Upplysning.se. Figuren ser ut som en tvättäkta blattemusking.
Ja är det inte BO? Alltså han som körde den vita bilen? Han använder väl ett annat namn på facebook
Senast redigerad av ulvan 2015-03-10 kl. 02:29.
Citera
2015-03-10, 02:25
Medlem
develis avatar
Citat:
Dock tycker jag allt verkar så jäkla stört! Om de verkligen är bröderna som mördat dom varför går man och skriver på FB, syns på andra sidan osv osv osv.. Måste vara något fel.. I min värld så kan man inte vara så sjuk att skjuta någon för sen låtsas sörja..

Ja, det finns ju till och med de som mördat och går skallgång...
Citera
2015-03-10, 02:26
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan
Ja är det inte BO? Alltså han som körde den vita bilen?
I så fall ett påhittat alias. Hans initialer är RA, alltså sambo-BO.
Citera
2015-03-10, 02:32
Medlem
Citat:

Det kan verka jäkligt stört men samtidigt rationellt för motsatsen hade istället renderat i frågor, fan sörjer du inte dina kompisar, var inte ni nära vänner ????
De har ju blivit mördade, har du ingen empati mm. mm.

MGM hade inget val om de skulle kunna hålla sig under radarn tills allt lagt sig, nu gick inte det av annan anledning, polisen fick tidigt napp och de hamnade på radarn, resten vet vi.
Citera
2015-03-10, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
I så fall ett påhittat alias. Hans initialer är RA, alltså sambo-BO.
Ja det kan vara ett påhittat alias men BO (AF) har gillat en grej på hans wall plus att han är vän med andra BO (ET) så han är nog en av BO
Senast redigerad av ulvan 2015-03-10 kl. 03:27.
Citera
2015-03-10, 02:39
Bannlyst
Citat:

Det beror ju på omständigheter. Jag skulle kunna döda en släkting som redan är döende i cancer för att den skulle slippa lida, och det skulle vara av kärlek, som jag ser det.

Däremot under dessa omständigheter är det dock som du säger helt sjukt.
Citera
2015-03-10, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon
Det kan verka jäkligt stört men samtidigt rationellt för motsatsen hade istället renderat i frågor, fan sörjer du inte dina kompisar, var inte ni nära vänner ????
De har ju blivit mördade, har du ingen empati mm. mm.

MGM hade inget val om de skulle kunna hålla sig under radarn tills allt lagt sig, nu gick inte det av annan anledning, polisen fick tidigt napp och de hamnade på radarn, resten vet vi.

Jo de sant när man tänker så men fortfarande ganska sjukt att man kan tänka så men men.. Återstår att se om de är dom eller inte.
Citera
2015-03-10, 03:08
Medlem
Citat:
Jo de sant när man tänker så men fortfarande ganska sjukt att man kan tänka så men men.. Återstår att se om de är dom eller inte.

Jo, men samtidigt är det ju fortfarande ganska sjukt att vara så fixerade vid vapen, våld, droger och annan skit som dessa misstänkta män verkar vara, av alla Facebook-bilder och kommentarer att döma.
Citera
2015-03-10, 03:36
Medlem
profundersams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Tror du inte på mig? Vill du jag ska outa personen i fråga? Tidningsbudet är orelevant, jag nämnde det bara i tråden. Släpp det nu.

Ja, tidningsbudet är irrelevant, för det dök upp som en teori kring ljudet av en rivstartande bil.
Sida 121 i tråden om jag minns rätt, ska kolla.
Senast redigerad av profundersam 2015-03-10 kl. 03:40.
Citera
2015-03-10, 03:38
Medlem
jourDDptds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan
Varför M'ark och inte M'artin?

För att Mark är mördaren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto