Citat:
Ursprungligen postat av
Ubatsturken
Jag frågar ju dig. Du verkar ju veta allt om heroinmarknaden, herr Mytoman. Grafen var en komisk överdrift men du verkar inte vara kapabel att förstå detta.
Vet inte vad du själv får för dig att du bidrar med i tråden. Kanske är du lika skadad av knark precis som personerna som är inblandade i soppan med tanke på ditt hysteriska beteende. Leverera det du påstår att du vet - annars knip.
Utan fakta är ditt påstående om heroinets marknad ren spekulation ... så sluta kasta sten i glashus.

Nej jag vet inte allt, men jag vet uppenbarligen mer än dig. Handlar det om försäljning på mindre orter som Uddevalla så är det till 99% narkomaner själva som hämtar upp och säljer skiten inte några sliskiga Tony Montana wannabes.
Och om han mot all förmodan skulle ha haft med sig heroin i väskan så handlar det knappast om någon liten mängd. Om så är fallet så finns det bara på två platser i närheten som han kan bli av med det på, nämligen Oslo och Göteborg, i vilka heroinet kontrolleras av i stort sett samma människor. Dessa herrar skulle aldrig tillåta att någon liten skit kommer och börjar sälja på deras "territorium", så därför anser jag att risken är minimal att han skulle ha haft med sig det i väskan. Men du kanske kan berätta vad som talar för att han hade det?
Jag brukar för övrigt inte droger men jag reagerar "hysteriskt" när folk sitter och skriver eller säger en massa skit utan att styrka sina egna påståenden en enda gång men spyr galla över andra, beter man sig som en idiot så ska man få höra det.