2015-03-09, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasongenova
Samma Audi finns på den mördade kvinnans facebook där, som var tillsammans med Rawand.

Så det var nog Rawands bil, och det var nog han som körde den.
Det är möjligt att Rawand hade druckit och tjejen (om hon var nykter och hade körkort) som körde bilen. På fredags kvällar risken är större att man fastnar i poliskontrollen än vardagar.
Citera
2015-03-09, 20:27
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissemizz
GW tror att det var välplanerat minsann...(källa expressen.se)
Nej, han tror att det var planerat. En jäkla skillnad.
Citera
2015-03-09, 20:27
Medlem
Hem_bränts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubatsturken
Tror du verkligen på fullt allvar att en liten skiten wannabe-gangster kan göra riskbedömningar eller ens har vetskap om internationella straffskalor? Jesus...

Det ända han kan tänkas plocka med sig ifrån Thailand är heroin och det är knappast stor efterfrågan på det i Trestad, så du kan lägga ner ditt resonemang nu din amatör. Jesus...
Citera
2015-03-09, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hem_bränt
Det ända han kan tänkas plocka med sig ifrån Thailand är heroin och det är knappast stor efterfrågan på det i Trestad, så du kan lägga ner ditt resonemang nu din amatör. Jesus...

Senast jag kollade är det amatörmässigt att inte kunna stava.

Du får gärna dela med dig av en graf med utbud och efterfrågan på heroin i Trestad, herr "Expert".
Citera
2015-03-09, 20:33
Medlem
McLesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hainaa
Tänker lite de samma. Kan även vara så att dom har gjort affärer tillsammans BO och GM alternativt att BO skött lite affärer medans GM är i thailand , polisen tar hela lasten . Kan ju även vart detta som gjorde att BO kände rädsla när dom skulle hämta GM . Gm kanske inte ens visste det innan han blev hämtad och det kanske var där i bilen han fick reda på det .

Tror ej på att han kommer hem från thailand precis med en plan för att skjuta någon speciellt inte tre personer var av två nära polare det här känns antingen impulsivt eller så är de inte de som sitter anhållna.

Exakt, sen förstår jag inte vad motivet skulle vara.
Citera
2015-03-09, 20:34
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition

Om det är planerat, vilket pistolen och mötesplatsen kan tyda på, så knåpade nog bröderna ihop planen i sista minut.

Inte ens en idiot kan väl planera ihop en så dålig plan om han får ett par dagar på sig?
Citera
2015-03-09, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Ja och han verkar tycka så eftersom han anser att det inte fanns någon anledning att ta med vapen dit om man inte planerat: http://www.expressen.se/gt/gw-om-trippelmordet-klart-det-var-planerat/
Citera
2015-03-09, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Mer skrämmande hur många avskum till människor som sitter bakom sina dataskärmar och skriver i den här tråden , som inte känner BO eller vet någonting mer en det som skrivs i media och är snabba på att döma. Detta är godis för alla smygrasister som bor i hålorna runt om Uddevalla och nu tar dem tillfället i akt och spy ut sitt hat som dem går runt o ruvar oå dagligen.
Menar du att BO's domar är förfalskade då Einstein?
Det enda skrämmande är hur många som faktiskt försvarar asen.

Mvh
Citera
2015-03-09, 20:38
Medlem
Spontant känns det ju som någon skrev. Något har skitit sig gällande GM:s "affärer" för BO:s under tiden GMs varit borta. Något rätt rejält. De är därför oroliga för att berätta det för GM när de hämtar upp honom.

När de berättar får GM flippen precis som de anat och efter att ha festat och koksat lite på kvällen spårar det ur. Kanske har BO:s gömt undan nåt åt GM vid BP. De går för att visa att det är borta (Svär, nån har tagit det, bror) GM tror han blir blåst. Lackar ur på fultjacket, skjuter BO1 och BO2 och skjuter sedan BO3.

Springer därifrån, tror varken moppen eller bilen har något med saken att göra. GM kom i samma bil från festen med BO:s.
Citera
2015-03-09, 20:40
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Jag är svenne och jag vete fan om jag bara stått där om jag misstänkte att mitt barn låg där borta. Trots att jag VET att jag skulle kunna förstöra bevis, det skulle nog inte dyka upp i huvudet mitt i rädslan/chocken

Samma här! Instinkten säger hålla om, och inte riktigt kunna förstå att man inte kan göra något. Jag tror de fått söva ned mig
Citera
2015-03-09, 20:41
Medlem
FastRabbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GloomyLunatic
Spontant känns det ju som någon skrev. Något har skitit sig gällande GM:s "affärer" för BO:s under tiden GMs varit borta. Något rätt rejält. De är därför oroliga för att berätta det för GM när de hämtar upp honom.

När de berättar får GM flippen precis som de anat och efter att ha festat och koksat lite på kvällen spårar det ur. Kanske har BO:s gömt undan nåt åt GM vid BP. De går för att visa att det är borta (Svär, nån har tagit det, bror) GM tror han blir blåst. Lackar ur på fultjacket, skjuter BO1 och BO2 och skjuter sedan BO3.

Springer därifrån, tror varken moppen eller bilen har något med saken att göra. GM kom i samma bil från festen med BO:s.

Så du tror att GM hade vapen med sig trots risken att torska för vapeninnehav då han tidigare varit straffad?
Citera
2015-03-09, 20:43
Medlem
Hem_bränts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubatsturken
Senast jag kollade är det amatörmässigt att inte kunna stava.

Du får gärna dela med dig av en graf med utbud och efterfrågan på heroin i Trestad, herr "Expert".

En graf? Du måste ju vara inkompetent på riktigt, din mupp. Hade du haft någorlunda koll på hur marknaden för heroin ser ut i Sverige så hade du inte ens öppnat käften.

Vilda spekulationer och smutskastning verkar ju för övrigt vara det enda du ägnar dig åt i den här tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in