2015-03-09, 09:13
Medlem
Kom igen, är det ingen som vet kopplingen (om det nu finns någon) mellan familjen k*c och mgm och/eller bo?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OIKOFOB
Känns riskabelt att flyga in knark till Sverige från Thailand.

Hur var hierarkin mellan de inblandade?

Känns riskabelt att skjuta ihjäl 3 st också
Citera
Medlem
När hämtades utlandsresenären upp? Hur lång tid tar det att åka från flygplatsen till mordplatsen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbohaler666
Nej, men pappa eller storebror är kanske det.

Vad spelar det för roll?
Är väl lättare att dölja ett förhållande än halvnakna bilder på instagram om hon nu lär ha religiösa föräldrar/bröder.
Citera
2015-03-09, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagfes
Jag har missat några timmar här. Dom blir hämtade på landvetter.

Men:-S,,, hade han med sig pistolen på planet? Och inga väskor att bära/köra med på moppe?

Jag fattar nada....

Min privata spekulation är att mordet var oplanerat och att mgm flydde i ren panik och glömde någonting (resväskan??) på bp och tvingades senare återvända till bp för att hämta det.
Citera
2015-03-09, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OIKOFOB
När hämtades utlandsresenären upp? Hur lång tid tar det att åka från flygplatsen till mordplatsen?

Det kom inga plan från thailand till landvetter den dagen. Däremot landade det sista planet från arlanda kl22.21.

Landvetter - Uddevalla
111km och 1h 26min
Citera
2015-03-09, 09:17
Medlem
Citat:
Min privata spekulation är att mordet var oplanerat och att mgm flydde i ren panik och glömde någonting (resväskan??) på bp och tvingades senare återvända till bp för att hämta det.

Nån som vet när planet landade?
Citera
2015-03-09, 09:18
Medlem
Tänk om allt stämmer att de blir upphämtade från Landvetter sen skiljs dem åt men DNA finns på kroppen pga kramar vid Landvetter . Sen finns det en proffs mördare som har användt handskar
Med tanke på att ingen hör massa skott så känns lite som ett proffsigt mördare .
Citera
2015-03-09, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mx2015
Nån som vet när planet landade?

Två plan från arlanda den kvällen. De landade kl21.15 och kl22.21.
Citera
2015-03-09, 09:20
Medlem
Citat:
Ja, smuggelvapen från thailand känns jävligt långsökt. Inte heller tror jag att den andra brorsan var med initialt. Antingen lyckades han på något sätt ta över bo:s vapen (konstigare saker har ju hänt) eller så finns det en tredje mgm som var med i bilen.
Men varför är då dessa människor så skjutglada ? Ingår skjutvapen i deras klädsel ?
Citera
2015-03-09, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silbersky00
Tänk om allt stämmer att de blir upphämtade från Landvetter sen skiljs dem åt men DNA finns på kroppen pga kramar vid Landvetter . Sen finns det en proffs mördare som har användt handskar
Med tanke på att ingen hör massa skott så känns lite som ett proffsigt mördare .

Men enligt medieuppgifter finns det ju vittnen som hört smällar.
Citera
2015-03-09, 09:21
Medlem
Silverstöllens avatar
Skummat igenom 80% av tråden och det är väldigt intressant må jag säga.
Har dock inte kommit över ett enda inlägg som tar upp frågan om att bror#2 som inte befann sig i bilen låg i bakhåll och väntade på att dom skulle komma till den uppgjorda platsen, kan det vara så måntro?

Isåfall kanske det hade ringts när bror#1 landat på landvetter och nr#1 säger att han ska försöka bli avsläppt på BP, var där med pikkan.. typ

Äsch, ja vet inte :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in