2015-03-09, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolsittaren
Hur tänkte du nu? Spelar ingen som helst roll om du väljer att föra med ett vapen i incheckat bagage eller i ditt carry-on. Säkerhetskontrollerna är de samma.

Nej det är dom inte.

Därmed inte sagt att GM har haft med sig pistolen på planet.
Citera
2015-03-09, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillpoppertragedy
Jag hann ta en screenshot på inlägget på Instagram men den där "avslöjande" kommentaren
Tror det var den där kommentaren som gjorde att hon "dolde" sin instagram. Måste varit pinsamt att få sånt så alla kan se. Men hur tog sig hon från flygplatsen då? Var hon också i bilen?
Citera
2015-03-09, 01:14
Medlem
stoffeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Det går tyvärr inte att precisera så enkelt men visst kommer varje ytterligare person som döms till fängelse vara en direkt belastning för både löntagare som företagare i form av ökat skattetryck.

Om du inte förstår det så är det både mitt och ditt problem såklart men jag tror du finner bäst svar i forumsdelen Ekonomi om du håller dig till FB.

Svårt att säga hur mycket det aktuella brottet faktiskt kostat skattebetalarna men bara helgens insats har såklart kostat många miljoner.

Minst en möjlig(kanske 3) framtida skattebetalare är utraderade och möjligen 2 GM som kanske måste förvaras kommande 25 år till skyhöga kostnader.

Lön och vad man har kvar i plånboken är dock två vitt skilda ting.. men det kanske du kan förstå åtminstone?

Du behöver inte idiotförklara mig. Jag fann bara formuleringssättet i inlägget jag kommenterade lite simplifierat.
Citera
2015-03-09, 01:15
Medlem
RED-DOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBIT
Ja, jag tänker inte läsa igenom 20+ sidor i en tråd där det kommer 2 nya för varje man läser istället för att ställa en fråga.

Det lär inte ha blivit så extrembråkigt i bilen mao , för varför hade de då mött upp varandra igen

Det blev bråkigt i bilen, enligt uppgifter. Troligtvis ingen återträff, utan man gjorde upp på plats och ställe när man kom fram till Uddevalla.

Gissa varför det kommer två nya sidor hela tiden.... läs bakåt.
Citera
2015-03-09, 01:17
Medlem
Pillpoppertragedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan
Tror det var den där kommentaren som gjorde att hon "dolde" sin instagram. Måste varit pinsamt att få sånt så alla kan se. Men hur tog sig hon från flygplatsen då? Var hon också i bilen?

http://postimg.org/image/h7ixr5cdj/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av traffic001
Tom577 från Phuket landade 19.31 i fredags. Kom dom med det så har dom haft tid på sig att lämna bagage, hämta vapen etc och träffas igen. Kanske mgm:s flickvän var med i bilen från Landvetter också.
Kan de i såna fall släppt av flickvännen först innan de åkte till parkeringen? Hon kanske gnällde att hon ville hem för hon hade migrän eller nåt
Citera
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Någon har nämnt detta förut i tråden men ingen tycktes plocka upp den; på adressen invid BP bor, bland många andra, *lex*nder Dyrby som också förekommit i brottmål - tror det var slagsmålet 2012, han har några, inte många men några gemensamma vänner med övriga som förekommer här. Han är även vän med Q Dervish*j. Åtminstone jag har ju funderingar över varför de körde till denna plats, ännu mer nu när tesen att GM fanns med i bilen och bodde ett par kvarter bort, har lanserats.
Citera
Medlem
RED-DOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HectorPi
Om du i din vildaste fantasi kunde tänkt dig att resan kunde sluta i nån sorts tjafs/knas, hade du fortfarande tagit med dig bruden då?

De räknade nog inte med konfrontation med vapen. Då hade de nog inte åkt till Landvetter för att hämta GM, snarare åkt i motsatt riktning.
Citera
2015-03-09, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliten987
Kan du inte lägga upp den då?

Citera
2015-03-09, 01:25
Medlem
Här är länk till den screenshot jag tog från instagram med "avslöjandet":

Citera
2015-03-09, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan

Det är inte säkert/bekräftat att hon var med på resan till Thailand.
Citera
2015-03-09, 01:28
Medlem
stoffeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Det är inte säkert/bekräftat att hon var med på resan till Thailand.

Jo, hon hade lagt upp flera bilder från resan. Var inne och kollade innan hon bytte namn/gjorde kontot privat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in