Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-02-17, 12:22
Bannlyst
Känner mig dum när jag skapar dessa trådar med tanke på att det bara är enkla frågor jag egentligen ställer... Men jag skulle jätte gärna vilja ha ett svar på frågan med tanke på dåtidens läckor/läcka gentemot forumet.

Vi säger att jag skapar ett konto med namnet 58525XDSA och email är lolololo15287axzxz@afton.se

Om jag nu någon gång i framtiden bestämmer mig för att ändra e-posten till något annat, eller låt säga att jag har gjort det. Kan då ledningen och de högsta moderatorerna se vilka e-postadresser som har varit kopplade till mitt namn tex nu då IAF. Eller kan ni bara se det som är kopplat just nu? Jag menar kan ni fortfarande se att lolololo15287axzxz@afton.se och mitt nya har varit kopplade till IAF?

Kort sagt, kan Flashback se alla e-postadresser som har varit kopplade till mitt användarnamn om jag har bytt?

Och om vi vänder på det, kan FLASHBACK se om min e-post har varit kopplade till flera användarnamn även om jag bytt?
Senast redigerad av IAF 2015-02-17 kl. 12:30.
Citera
2015-02-17, 21:53
Medlem
TMMs avatar
En standard-vbulletin lagrar inte mailadress-historik. Min kvalificerade gissning utifrån det säkerhetstänk man redan har här, är att man därför inte heller har gett sig på att lägga till några egna modifieringar som skulle kunna göra det här.
Citera
2015-02-17, 21:59
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Vi sparar ingen sådan historik.

admin4
Citera
2015-02-18, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av admin4
Vi sparar ingen sådan historik.

admin4
Hm, gött att höra! Men hur gör ni när det gäller IP nummer? Tex, om jag loggar in med ett användarnamn på mitt nuvarande IP, skulle ni också kunna se om jag har varit inloggad från mitt universitet också, sedan tidigare? Dvs IP historik eller liknande?
Citera
2015-03-09, 00:19
Bannlyst
Bump

Kan ni även se om andra konton har varit inloggade från ett specefikt IP?

Tex, kan ni se andra användarnamn som har loggat in från mitt IP ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in