Kan det vara så att polisen har DNA säkrat
Eller har polisen bara gripit någon missbrukare för att visa sig att polisen jobbar effektivt och stan är säker
Visst är det så. Men om man nu är klyftig nog att göra sig av med de skorna man hade på sig vid brottstillfället och köper nya, så är det knappast något som kan räknas som bevis. Ifall man nu inte hittar de gamla skorna och att man kan knyta dem till den misstänkte. Så att man har köpt nya skor är knappast något bevis. Nuff said
Det ingen som kallat det för bevis däremot för indicie som kan vara till nackdel för MGM tillsammans med andra mer konkreta bevis. Nuff said.
du va mig en tjatig sak... googla lite ett tips...
Det har jag gjort och skoavtryck eller att GM köpt nya skor har aldrig fått någon fälld. Förutom när de klivit i blod och behållit skorna. Jag har ingen prestige och kommer att sluta tjata när du har visat en enkel länk.
"Den anhållne är misstänkt på sannolika skäl för mord, vilket är den starkare graden av misstanke.
De nu aktuella mordmisstänkta är i 20-årsåldern, födda 1992 respektive 1993."
9 min sedan, saxat bohuslaningen.se
Senast redigerad av Mouse 2015-03-08 kl. 18:42.
Anledning: fel källa
Upp till bevis nu alla wannabee baby gangstars, svennar och blattar i den lilla byn Uddevalla, att bevisa vilka som verkligen e lojala mot sina "anglar,vanner,brosor" Ni har 3 doda har. Kom igen nu era sma glin i Uddevalla ni vet vem eller vilka som e skyldiga. Ni har eller hanger med dom och roker erat skit spice och fattigt brass..
De är lika skitnödiga som deras föräldrar var när de flydde Levanten. Här leker de Tony Montana men så fort det börjar bli allvar börjar de fly ifrån allt ansvar igen. Inget nytt under solen. Stora egon på sociala medier men fega kräk i verkligheten.