2015-03-08, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silbersky00
Jarlsgatan är typ Christiania i Danmark

Är piké polisen somalier

http://i60.tinypic.com/1jb789.jpg

Piké? Vem bryr sig vart snuten är ifrån?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurre-spratt
Ja, om skorna kan knytas till den misstänkte och skoavtrycken kan visas ha uppstått i samband med mordet med t.ex. skoavtryck i offrets blod.
Exakt, skoavtryck i offrets blod bl.a. INTE att nån misstänkt köpt nya skor.
Citera
Medlem
Kan det vara så att polisen har DNA säkrat
Eller har polisen bara gripit någon missbrukare för att visa sig att polisen jobbar effektivt och stan är säker
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spolningen
Skoavtryck fällde mördaren?
"Haft betydelse", var ditt ursprungliga krav, håll dig till det.
Citera
2015-03-08, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokenOfTime
Det beror på gangstamentalitet och droger/stereoider. Spärrarna försvinner i takt med våld och lätta pengar.

Vad har steroider med det att göra?
Citera
2015-03-08, 18:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Persienne
Visst är det så. Men om man nu är klyftig nog att göra sig av med de skorna man hade på sig vid brottstillfället och köper nya, så är det knappast något som kan räknas som bevis. Ifall man nu inte hittar de gamla skorna och att man kan knyta dem till den misstänkte. Så att man har köpt nya skor är knappast något bevis. Nuff said

Det ingen som kallat det för bevis däremot för indicie som kan vara till nackdel för MGM tillsammans med andra mer konkreta bevis. Nuff said.
Citera
2015-03-08, 18:40
Medlem
Polisen bekräftar att de två nu aktuella mordmisstänkta är födda -92 och -93

http://www.gp.se/nyheter/vastsverige/bohuslan/1.2649762-live-en-person-anhallen-en-gripen
Citera
2015-03-08, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejvar
du va mig en tjatig sak... googla lite ett tips...
Det har jag gjort och skoavtryck eller att GM köpt nya skor har aldrig fått någon fälld. Förutom när de klivit i blod och behållit skorna. Jag har ingen prestige och kommer att sluta tjata när du har visat en enkel länk.
Citera
Medlem
Mouses avatar
"Den anhållne är misstänkt på sannolika skäl för mord, vilket är den starkare graden av misstanke.
De nu aktuella mordmisstänkta är i 20-årsåldern, födda 1992 respektive 1993."

9 min sedan, saxat bohuslaningen.se
Senast redigerad av Mouse 2015-03-08 kl. 18:42. Anledning: fel källa
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Vad har steroider med det att göra?

Behöver jag förklara det för dig? Mattias Flink t ex använde steroider och flippade ur totalt.
Citera
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madrassen
Wow. På vilken sida är det? Är namnen fortfarande kvar ??!

Det är en helt ointressant lista, på slumpvis personer som taggat sig i några inlägg.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bammso
Upp till bevis nu alla wannabee baby gangstars, svennar och blattar i den lilla byn Uddevalla, att bevisa vilka som verkligen e lojala mot sina "anglar,vanner,brosor" Ni har 3 doda har. Kom igen nu era sma glin i Uddevalla ni vet vem eller vilka som e skyldiga. Ni har eller hanger med dom och roker erat skit spice och fattigt brass..

De är lika skitnödiga som deras föräldrar var när de flydde Levanten. Här leker de Tony Montana men så fort det börjar bli allvar börjar de fly ifrån allt ansvar igen. Inget nytt under solen. Stora egon på sociala medier men fega kräk i verkligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in