Citat:
Ursprungligen postat av
DonRonaldinho
Riktigt konstigt om bröderna är de som dödat alaa då de var riktigt tighta. De är barndomsvänner och gjort många bröder resor tillsammans. Pratade nyss med Haddad han tror inte bröderna ligger bakom detta isåfall riktiga ormar
Det kanske beror på vad de andra gjorde innan. Om BO retat upp GM (oavsett vem som är GM) så kan ju GM bli riktigt förbannad. GM kan ju ha flippat på en eller flera av BO. TROR de flesta mord sker på grund av hat eller hämnd. Nu tror jag inte det är troligt men om tex BO hade satt på GMs brud hade nog GM flippat men det är bara spekulationer nu och jag vet inte ens vem som är GM. Om BO blåst GM på pengar kanske också BO flippat då han fått reda på detta. Problemet är att fler och fler går omkring beväpnade på gatorna. Drar en kniv så drar en andra kniv, drar en vapen drar den andra vapen osv. Bättre förr när folk inte gick omkring beväpnade. Var kids som sa till mig att om man blir utsatt för rån eller att någon anfaller ska man aldrig dra vapen eftersom den andra säkert minst har samma vapen på sig.