2015-03-08, 02:10
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohammedpolis
Ok, då är det tjejen som ligger i baksätet då. Som satt troligtvis å väntade på att de skulle göra klart affärer bakom huset. GM kommer tillbaka dödar henne

Nope! Det är det inte. Jag skulle inte flytta från mitt framsäte. Det känns lite sexistiskt. Jag hävdar AF tror han var med som stöd eller nått
Citera
2015-03-08, 02:12
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angelus-Apatrida
Fanns det inte ett spår alls av blod? Jag menar folk som blir skjutna bildar ju nästan en liten sjö av blod runtomkring kroppen.

Du har sett för mycket på film. Dessutom - om det vore så att blodet forsar ur någon så kanske de låg på själva blodfläcken och denna sugs snabbt upp utav jorden/marken. Ett ingångshål och/eller fler behöver inte vara större än x antal millimeter, beroende på kaliber...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thucydides
Inte riktigt. Ponera att GM har ett avtal med något av BO om att "fixa" de andra två, eller på annat sätt tvingar någon av BO att få dit de andra. GM städar sedan undan den som vet för mycket samtidigt.

Visst, det låter som en B-film, men det är möjligt.

Absolut, men sen får vi tänka på tiden då det hände (mellan 01 och 01:30). Är det inte vi den tiden krogarna är på väg att stänga och folk rör sig hemmåt? Det är ju alltid folk som är sugna på droger till efterfesten just då.
Citera
Medlem
Mohammedpoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Nope! Det är det inte. Jag skulle inte flytta från mitt framsäte. Det känns lite sexistiskt. Jag hävdar AF tror han var med som stöd eller nått
Varför skulle det inte vara tjejen som sitter i baksätet.
Oftast när 2 st invandrare kör bil, så får kvinnan sitta i baksätet.
Citera
2015-03-08, 02:14
Medlem
Enok1Halvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Gissar på att den i fosterställning på bilderna är tjejen,och vem är den i baksätet i så fall?
Gissar villt dock!
Dörrar öppna framtill men inte bak ?
Varför!
Slutspekulerat från min sida och popcornen är slut ,
Citera
2015-03-08, 02:15
Medlem
Oväntat att AB bara tar upp att Alaa var så underbar och en fin "ängel", men inget om alla tidigare domar och de nyligen avtjänade straffet...
Citera
2015-03-08, 02:15
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Var skriver jag detta? Skrev att jag gillade hans förslag till rubrik. Är du läskunnig? Förklaring nog, eller? Att jag sedan tycker att det är en oerhört större risk/chans (hur man nu vill se det) att BOs och GM/GMs är blattar är därför att statistiken och min uppfattning utav verkligheten säger så - frågor på detta?

Jag fattar vad du menar och har läst hela tråden. Och vad jag kan se är sk svennar dumma, bleka fascister som är lågutbildade buss och lastbilsschaffisar som inte har fattat att krime payoff
Då undrar jag vem som var smartast den smågangstern som ligger horisontalt eller den som kör lastbil och slipper ha en liksäck som täcke
Hela upplägget smågangster är så ledsamt. Stackars mammor och familjer
Citera
2015-03-08, 02:16
Medlem
Thucydidess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Absolut, men sen får vi tänka på tiden då det hände (mellan 01 och 01:30). Är det inte vi den tiden krogarna är på väg att stänga och folk rör sig hemmåt? Det är ju alltid folk som är sugna på droger till efterfesten just då.

I min erfarenhet löser man drogerna innan man går ut. Man är ganska B om man börjar ringa runt vid ett.

Men visst, det ska tillstås, jag har aldrig festat i Uddevalla. Jag har inte stuckit nålar genom testiklarna heller.
Citera
2015-03-08, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thucydides
I min erfarenhet löser man drogerna innan man går ut. Man är ganska B om man börjar ringa runt vid ett.

Eller jävligt full och då är man inte så träffsäker som man förmodligen var i det här fallet.
Citera
2015-03-08, 02:18
Medlem
Så jävla många hus/lägenheter som verkar finnas i närheten och inte en enda gick ut för att kolla vad det var som hände. Nästa gång någon hör nåt misstänkt mitt i natten ring snuten eller gå ut och titta eller titta i fönstret i alla fall och ring ambulans om ni ser något misstänkt
Citera
2015-03-08, 02:19
Medlem
Thucydidess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whyman
Eller jävligt full och då är man inte så träffsäker som man förmodligen var i det här fallet.

Ja, den här idén om att GM bara tänkte köpa knark men att det ballade ur är ganska osannolik.
Citera
2015-03-08, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T0xicity
Är det inte också en risk att åka runt med en moped på natten? Visst det var säkert några plusgrader just då men hade den gått ner till nollan och åka runt med en moped, är det särskilt säkert och smidigt såhär års?
Tror inte att folk under 25 har en tanke på "dåligt underlag".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in