2015-03-07, 17:00
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulSeeker
Bryter säkert mot alla fb-regler nu för jag har inte läst hela tråden, slutade vid sidan 35ish. Men! Jsg har snokat lite på Facebook och upptäckt två saker. Betyder säkert inte så jävla mycket mycket men vill ändå nämna det.

I början av denna tråden så nämns det att en viss J*hn, vän till AF, ska ut o ta hand om lögnare. Jag gick in o kollade med en gång o såg statusuppdateringen. Nu två timmar senare har han tagit bort AF som vän. Är det mysko eller är jag bara konspiratorisk? Verkar också som att tjejen, Gillersted*, har minskat åtkomsten för oss "privatspanare/stalkers".

Vem skulle inte ta bort åtkomsten för privatspanare oavsett om man är skyldig, iblandad eller inte ens träffat de iblandade personerna. Det är väl inte så kul att få en del av en privatliv snokat i sammanhang i ett trippelmord?
Citera
Medlem
HC47s avatar
Lite för mycket att läsa igenom och det har ju inte gått så lång tid, men har det framkommit något motiv?
Citera
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ergaster
Lite svårt att tolka det på något annat sätt även om svenskan är lite svårbegriplig.

En huvudvärk är att det förmodade kvinnliga BO inte är vän med denna person på fejjan.
Citera
Medlem
Balkan-Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
ÄR Frey helt bortglömd nu eller, och är JG utbytt mot ET nu? Finns det i sådana fall något som kan styrka det? Mycket spekulationer och lösa inlägg än så länge.

Ja, nu virker det som at det kvinnlige offer er svenska och heter ET, men det er ikke 100% bekræftet eller..?

Farr*aj er den ene af de døde, det er 100% bekræftet bla. via kommentarer på hans facebook.
Citera
2015-03-07, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afresh
Någon nämde i fm att Fre* Noremal* blev skjuten och att detta ev skulle vara kopplat till händelsen. Men det är ännu oklart om så är fallet. Ingen verkar ju ha sett honom i Uddevalla. Han är skriven i Borås.

Hade Bo stämt möte med en som dom skjutit hade dom nog inte åkt till platsen utan skjutvapen. Haft med sig flickvän.

Kan mycket väl haft vapen men borde skjutits mer än vad som framkommit då

Inte för jag har en anning om.nån av bo varit inbladat i skjutningen tidigare men det spekulerades om det i tråden
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsifnori
Den officiella versionen från polisen är att joggaren anmälde en död person i baksätet på en bil. När polisen kom till platsen upptäcktes de två döda som låg en bit från bilen.

Lite så tänkte jag med. Samt att rutorna såg tonade ut på bilen? Om det rör sig om den vita bilen.
Citera
Medlem
justpreciss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OIKOFOB
Kanske var det flera GM?!

Jo absolut, GM eller GMs. Förmodligen ett par stycken om det var planerat på förhand.
Citera
2015-03-07, 17:03
Medlem
ojvamysigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atomist
Rätta mig om jag har fel, var det inte en han i baksätet?
Mig veterligt har det inte framkommit något om vem som sköts i bilen. Den allmänna uppfattningen i tråden är att det var kvinnan.
Citera
2015-03-07, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ergaster
Lite svårt att tolka det på något annat sätt även om svenskan är lite svårbegriplig.

Så här ser det ut om man kollar edit history på Mikl* N*limit Arag*nes *=o post:

Citat:
Skiter i hur fucking ofäntlig jag än är ... Men de räcker fucking nuu ..... se te o ta ďöd på mig om du känner dig hotat ..... jaģ vill du ni ska hitta mig eliminera mig hoppas jag ni gör !!!! stoooorm !!!! Grinat 2 timmar soma aĺrig förr ..... rip dom två stösrta hjärtan i väst ala o ridwan . Broďern hade älsķad att ta hämďiaf för hans flicķvän som dog i samma veva ...väst kusst ställ er fucking upppp !!!!!!!!
Citera
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulSeeker
Bryter säkert mot alla fb-regler nu för jag har inte läst hela tråden, slutade vid sidan 35ish. Men! Jsg har snokat lite på Facebook och upptäckt två saker. Betyder säkert inte så jävla mycket mycket men vill ändå nämna det.

I början av denna tråden så nämns det att en viss J*hn, vän till AF, ska ut o ta hand om lögnare. Jag gick in o kollade med en gång o såg statusuppdateringen. Nu två timmar senare har han tagit bort AF som vän. Är det mysko eller är jag bara konspiratorisk? Verkar också som att tjejen, Gillersted*, har minskat åtkomsten för oss "privatspanare/stalkers".

Inte ovanligt att folk tar bort sig från vänner listor från BO facebook. För att slippa bli inblandad på något sätt. Det har man sett många exempel på. Så det är inget konstigt.
Senast redigerad av henkess 2015-03-07 kl. 17:08.
Citera
Medlem
DonBaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Flashbacks teorier är allstå

Att de döda är.

Alaa Farr*j = a
Emme Thryseli*s = u sambo med en Radwa* Azi* som ska ha använt Audin där en fanns död, men ej varit officiell ägare
3 personen är utan spekulationer eventuellt Radwa*

Gärningsman har spekulerats i
en Fr*y Norem*lm = e, a
Eller någon E.T eller J.G

Är det rätt?
Nej ET och JG var de två identiteterna på det Kvinnliga BO det spekulerades om
Senast redigerad av DonBao 2015-03-07 kl. 17:10.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojvamysigt
Mig veterligt har det inte framkommit något om vem som sköts i bilen. Den allmänna uppfattningen i tråden är att det var kvinnan.

Var ett inlägg som påstod att det var en man
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in