2015-03-07, 16:49
Medlem
Anno-Malins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revlis
Men hur kan den joggande mannen sett att det var en död människa i bilen om inte dörren varit öppen? När man joggar kollar man väl ändå inte in i bilar? ...

Joggaren som ringde polisen kanske bara såg och rapporterade de två som låg döda utanför bilen, den i bilen visste hen inte om - eller menar du att i uddevalla ringer man inte polisen för bara en eller två döda?
Citera
2015-03-07, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zildu
Det är INTE JG, så släpp det.
Hur vet du det? I fall du kunde ge oss lite info hade det hjälpt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Tror i och för sig det spelar mindre roll. Antagligen blev hon väl paralyserad när hennes pojkvän med vän plötsligt skjuts.
Kan ha varit så att killarna hade gått ut medan tjejen satt kvar i bilens baksäte. Hon kanske hade hörlurar på sig med hög musik och/eller blev paralyserad när skotten hördes. Killarna sköts ihjäl. Mördaren/mördarna ville inte ha några vittnen så även tjejen dödades.
Citera
Medlem
Balkan-Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Kan vara i läge "barnsäkert" då kan man bara öppna från utsidan. Ett trick svarttaxi kör med när de vill ha extra betalt vid framkomsten/ibland rån...
Men det kollar väl Polisteknikerna upp om det skulle ha btydelse.

Oh ja, det kan være så at bakdørene var aflåste i barnksikker läge.
Citera
2015-03-07, 16:51
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justprecis
Ja jag tror inte heller att detta har spelat någon roll i detta sammanhang. Ville bara förtydliga att vi kan utesluta det faktum att en person eventuellt skulle ha fastnat i baksätet pga avsaknad av dörrar. Eventuellt kan barnlåset ha varit aktiverat.

Själv tror jag att du är rätt inne på det med att personen som har hittats död i bilen är tjejen, förmodligen ET som är sambo med RA. Medans AF och RA stigit ur bilen för att möta deras GM. Något gick snett som slutar med att alla tre blir avrättade på plats.

Ja. Eller så gick det inte så snett, utan att tanken med mötet var redan från början att AF och RA skulle skjutas. Sedan råkade även ET vara med, och det tror jag däremot inte att GM hade räknat med, eller hoppats på...
Citera
2015-03-07, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennix
ET stämmer
Hur vet du det?
Citera
2015-03-07, 16:52
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
GM är svensk idioterna på FB får det att se ut som att GM är brottsoffer.Hahaha jävla Sverigedemokrater ni är så jävla pantade...

INVANDRARE+ En svensk flicka har dödats av en svensk. Hade räckt med att döda männen men idioten har säkert liten snopp och aldrig fått ligg så han valde att klippa den oskyldiga söta svenska flickan på samma gång

Så du vet vem som har gjort det eftersom du vet att han är svensk??????? Kan du ge oss namn........
Citera
2015-03-07, 16:52
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkan-King
Jag tror at jag har fået klar bild hur morden gik til:

2 män og 1 tjej ankommer i vit bil til brottspladsen ved sjukhuset. De 2 män sitter foran, mens tjejen sitter bak. Bilen er en Audi A3 to-dørs. De 2 män stiger ut af bilen och går ut for at "snakka litte" og "ordne affär" med en (GM) som venter ikke langt borte. Når de 2 män kommer frem til GM, da skjuter GM båda två män på stedet. Sen går han videre for at kolla bilen, en ekstrem räd tjej sitter der på baksætet, hun bliver også skjuten. Tjejen hade ikke en chans at springe væk da bilen var en 2-dørs model.

Hvad tycker ni?

EDIT: Bilen er fyrdørs ifølge flere skribenter. Stiller mig frågande hvorfor tjejen ikke flygtede væk, men total sjokkert var hon 100%.

Det är nog ganska rimligt. Hör man att det smäller brukar första reaktionen normalt sett vara att söka skydd och då blir det som en spärr att ge sig ut i det förmodade skottfältet. Hon kan ha duckat i bilen och försökt gömma sig medan bödeln kallblodigt sköt henne där
Citera
2015-03-07, 16:53
Medlem
Balkan-Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OIKOFOB
Kan ha varit så att killarna hade gått ut medan tjejen satt kvar i bilens baksäte. Hon kanske hade hörlurar på sig med hög musik och/eller blev paralyserad när skotten hördes. Killarna sköts ihjäl. Mördaren/mördarna ville inte ha några vittnen så även tjejen dödades.

Jep, om det viser sig at tjejen var det sidste offer, så passer vores teorier.
Citera
Medlem
Bajsfacistens avatar
Flashbacks teorier är allstå

Att de döda är.

Alaa Farr*j = a
Emme Thryseli*s = u sambo med en Radwa* Azi* som ska ha använt Audin där en fanns död, men ej varit officiell ägare
3 personen är utan spekulationer eventuellt Radwa*

Gärningsman har spekulerats i
en Fr*y Norem*lm = e, a
Eller någon E.T eller J.G

Är det rätt?
Senast redigerad av Bajsfacisten 2015-03-07 kl. 17:01.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Afresh
Hur vet du det?

Bekanta som är vänner till BO.
Citera
2015-03-07, 16:54
Medlem
Ergasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Mikl* Nolimit Arag*nes
1 tim · Har redigerats ·
Skiter i hur fucking ofäntlig jag än är ... Men de räcker fucking nuu ..... se te o ta ďöd på mig om du känner dig hotat ..... jaģ vill du ni ska hitta mig eliminera mig hoppas jag ni gör !!!! stoooorm kommer !!!! Grinat 2 timmar soma aĺrig förr .!!! .... rip dom två stösrta hjärtan i väst . Broďern hade älsķad att ta hämď...iaf för hans flicķvän som dog i samma veva !!!!
...väst kusst ställ er fucking upppp !!!!!!!!

Är han inblandad på något sett? Tänker mig om GM är ute efter honom också?
Lite svårt att tolka det på något annat sätt även om svenskan är lite svårbegriplig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in