2015-03-07, 12:22
Medlem
Återigen försöker en förtvivlad person att ta sig igenom avspärrningarna. Polisen stoppar försöket och personen tas om hand av anhöriga
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Olsson
Alla personer finns inte med på Ratsit...
Korrekt, men då måste hon väl vara under 18, eller?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crasch
Fick dom som granne i Uddevalla när jag bodde där. Det jag märkte av dom var att vi fick stänga våra fönster då man tydligt kände att dom rökte på titt och tätt.. Annars såg man inte mycket av dom.

Hennes pojkvän blev dömd för fallet för några år sedan när några raggare blev misshandlade utanför Pingvin (restaurang).

Var snubben hennes pojkvän/sambo?
Citera
2015-03-07, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
Låter som upploppsstämning på SVT:

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vastnytt/tumult-vid-avsparrningarna-i-uddevalla

Ett axplock ur artikeln där följande står.

"Personer som SVT pratat med, som vill vara anonyma, säger att de vill ta sig in för att ta reda på om de känner personerna som mördats."

Så när kan allmänheten beträda ett avspärrat område för att kolla om man känner offret/offren. Makabert att polisen måste skydda en brottsplats med batonger och hundar för att kunna göra en ordentligt BPU.
Citera
2015-03-07, 12:23
Medlem
Bilingualbverns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Olsson
"Invandrare"? Från USA? Holland? Eller från vilket land menar du?

Du vet vad jag menar.. Huvudsakligen från Mellanöstern/Nordafrika etc. Eller du kanske tror det är några arbetsinvandrande amerikanska professorer från Wharton och Sloan som stormat brottsplatsen med sina fruar och au-pairer?
Citera
2015-03-07, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
För att i Irak, Syrien, Egypten och andra babbeländer så händer det att polisen kallblodigt mördar folk. Och eftersom polisen kan göra så där så måste de väl kunna göra så här, aye? Babbelogik.

Jo jag vet, det är en märkligt logik dock. Men man ska väl inte kräva för mycket av liknande avskräde till människor. Det rimliga vore ju att hitta de verkliga mördarna.. men men.

Tänkte mer om dessa BO hade som vana att komma i klammeri med rättvisan, har dom tex varit punktmarkerade pga grov brottslighet osv.

Det är ju isig lite ovanligt att det är så väldigt mycket poliser på plats redan och att man nu även begärt förstärkning från andra län.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rootbit
Prövar G*llerstedt med *=i. En blond svensk tjej som uppenbarligen har en förkärlek till babbar.

https://www.facebook.com/jhanna.gillerstedt?fref=ts hon eller?

sätt in o mellan j och h.
Citera
Medlem
vanligajags avatar
Citat:
Fick dom som granne i Uddevalla när jag bodde där. Det jag märkte av dom var att vi fick stänga våra fönster då man tydligt kände att dom rökte på titt och tätt.. Annars såg man inte mycket av dom.

Hennes pojkvän blev dömd för fallet för några år sedan när några raggare blev misshandlade utanför Pingvin (restaurang).

Trådsanning att det alltså inte är en syriansk kvinna utan en svensk, dessutom sambo med ett av dödsoffren. Bekräftelse ?
Citera
2015-03-07, 12:25
Medlem
OneTrueSaxons avatar
Citat:

Då faller ju polletten ner, han bor ju där. Exet alltså, för jag antar att det inte är syrianen du åsyftar.
Citera
2015-03-07, 12:25
Medlem
Mohammedpoliss avatar
BO:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10204366298216393&set=a.16261700529 74.126679.1198206961&type=1&theater
Citera
2015-03-07, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av singkalle
https://www.facebook.com/jhanna.gillerstedt?fref=ts hon eller?

sätt in o mellan j och h.

Jupp. Hon är 21 år och bor tillsammans med Ala* F*rraj
Citera
2015-03-07, 12:26
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittspark
Är det inte ett turkiskt namn?
Vore ju askul om det uttalades Kul, men troligtvis Kutch.

Finns Kuc i Göteborg även Cuk, Kuck. I Södertälje finns noll med någon av de stavningarna och inte någon i Stockholm men den exakta stavningen.

Kan röra sig om samma släkt men de tog sig lite olika stavning när de kom till Sverige? Här är myndigheterna inte så noga vem man egentligen är innan man kommit hit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in