FurirRevaer: Du skriver: "Att de (...) spanar på knarklangare menar DF är för att de använder dessa som fiktiva objekt."
DF sier: "Antigen så tränade mann mot fiktiva objekt, eller så tränade mann så att seja mot objekt som var identifiserbara."
Når DF sier at de denne gangen bedrev spaning mot narkotikalangere, så mener jeg at det var identifiserbare objekt, og ikke fiktive.
Når DF sier de noen ganger øver med fiktive objekt, så tolker jeg det slik at gruppen kunne være ute i byen og spane på alt som rørte seg, og kanskje øve på samband, bevegelse etc.. Dette er jo bare en detalj, men det kan vel alltids ligge en djevel i slike detaljer også
Dere har vært inne på at det var et knarkspan på gang denne kvelden, men at denne ble avbrutt en times tid før MOP. Var det da noen av dem som ikke avbrøt og fortsatte spaningen, eller var disse som DF forteller om en helt annen gruppe? Har det da vært spaning både fra polisen og fra andre grupper/undergrupper?
Jeg har litt vanskelig for å godta at mordet skjedde så spontant som at noen som hadde våpen og hatet Palme befant seg der. Det har sammenheng bl.a. med ting som skjedde tidligere, og på menn med WT i Gamla stan. "En snabb omplanering bland ett fåtal" kan kanskje være sannsynlig.
Når det gjelder HH og telefonering fra Solna eller Borlänge, så prøver jeg å huske tilbake til 1986. Det var vel ikke mobil da. Så han måtte bruke fasttelefon. Var det i 1986 kommet telefoner som viste hvilket nummer man ringte ifra?
Om svenske media ikke reagerer på det DF beretter, så er de ikke opptatt av MOP annet enn som underholdningsinnslag en gang i året