Citat:
Ursprungligen postat av
hejsagaheterjag
Han?

tjejer kan också gasa!
Skämt åsido, självklart vet jag att det är olagligt och brukar inte sitta med mobilen när jag kör. Fick körkortet för lite mindre än ett år sedan så har jag otur så får jag cykla ja. Vart jävligt chockad efter och det gick inte speciellt fort resten av kvällen heller. Känns som att jag hädan efter kommer ligga 10 km under hastighetsgränsen.
Jag var ute och långkörde i går och en stor del av landet, även där jag körde hade regn/snö. Körde du i samma väder som mig så är chansen stor att bilden åker ner i runda arkivet pga dålig bild.
Kommer en bild till din pappa kan han göra som min pappa gjorde då det var jag på bilden samt att hans barnbarn syntes fint.
Han kände inte igen föraren med bad om att få en förstoring då han inte hade någon färsk familjebild
Det jag reagerar på och inte är ensammen om är ditt fipplande med mobilen. Inte nog med att du missade kameran utan du missade öven skylten som står några hundra meter före kameran som man ser på långt avstånd. Med andra ord så körde du minst 500m i mörker utan att ens titta på vägen.
Är du medveten om hur mycket som kan hända på 500m i en hastighet av 100knyck?