Citat:
Ursprungligen postat av
Shurikan
Din korkade jävla arabjävel, tror du på fullaste allvar att det finns en gud? vart var gud när Adolf Hitler slaktade en miljon judar som djur. Vart var gud när bomben föll över japan? Var det gud som framkallade jordbävningen i Haiti? Alla religioner är lika påhittade och dumma, ni säger att gud älskar oss? Är det därför en Afrikan dör var 30:de sekund, efter att länge ha lidit av svält och sjukdomz
Du är en ointelligent dåre som är för dum för att tänka logiskt, istället väljer du att tro på en ful jävla nolla uppe i himlen och väger ditt liv till detta påhittade sagoväsen, Detta säger jag till alla religiösa vider! Ni förpestar min jord!
Titta på statistiken! Vem dödar mest? Naturen!", och eftersom att gud har skapat naturen så dödar alltså gud oskyldiga människor varje dag? hur förklarar du det! Och på andra plats kommer religion, som står för nästan varje krig här på jorden, nästan alla stora konflikter beror på religion.
Och som grädden på moset så har ni dumma jävla idiotislamister / Muslimäckel (vad nu skillnaden är) mage att beröva kvinnor sina mänskliga rättigheter här på jorden, de har rätt att visa sin kropp hur mycket dom vill!
Förklara dig, svara på mina frågor, jag är 100% säker på att du inte kan komma med ett enda vettigt svar, ty religion är inte vettigt.
Hej och välkommen respekterade vän Shurikan!
Först vill jag välkommna dig till denna tråd. Du tar upp många viktiga ämnen, som teodicéproblemet, vidare tar du upp frågan om Guds existens och slutligen riktar du kritik mot den trånga syn som vissa extrema infraktningar/tolkningar av Islam har vad gäller kvinnosynen (jag har precis samma kritik som du har respekterade vän).
Du kallar mig för korkad arabjävel, jag är en renodlad svensk som är född och uppvuxen i Sverige. Visst, du får kalla mig för arabjävel om du vill, jag förlåter dig för det och ber moderatorn att förbise detta personangrepp. Jag respekterar dig även om du inte vill respektera mig, för vi är varandras syskon i mänskligheten.
Ämnets tråd handlar om Sharia vilket är en extrem fara om ISIS tolkning av Sharia börjar implementeras i Mellanöstern och sprids till Sverige. Det finns redan anhängare till ISIS ideologi i Storbritannien som vill införa den sk. Sharia i landet. I mina ögon så kommer de misslyckas stort.
Låt oss, hand i hand, ställa oss emot denna våg av människohatare som kommer till Sverige och vill sprida sin fascistiska ideologi och förgifta våra svenska ungdomar. Låt oss tillsammans öka insikt om denna tolkning av Islam som majoriteten av muslimer lider av och som jordens befolkning ser som ett hot mot fred och rättvisa. Vad tycker du?
Bästa hälsningar,
Muhammed