2015-02-26, 23:33
Medlem
slirrefirres avatar
Snart får Hudacek ge sig. Kan tycka att det är okej om man hjular eller något simpelt. Det han gjorde idag är bara överdrivet.
Citera
2015-02-26, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Äh, nu får ni ge er! Klart Modo ska hissa Foppas tröja. Peter Forsberg ÄR Modo, när man hör hans namn så är det det första man tänker på.

+1

Tycka vad man vill om Modo.
Men Foppa är en legend och Modoit.
Nu är det avklarat och han kommer alltid vara stor.
Citera
2015-02-27, 01:38
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slirrefirre
Snart får Hudacek ge sig. Kan tycka att det är okej om man hjular eller något simpelt. Det han gjorde idag är bara överdrivet.
Det han gjorde idag får ju klassas som normalt om man jämför med vissa andra saker han gjort.
Citera
2015-02-27, 06:35
Medlem
Citat:
Äh, nu får ni ge er! Klart Modo ska hissa Foppas tröja. Peter Forsberg ÄR Modo, när man hör hans namn så är det det första man tänker på.

Är Modo verkligen det första du tänker på när du hör Foppa?
Citera
2015-02-27, 07:09
Medlem
RedXs avatar
Det är såklart subjektivt, men i min värld är det solklart att Foppas tröja ska upp. För mig är han mer förknippad med Modo än vad många av elitseriens trotjänare är med sina respektive klubbar, detta oavsett hur många eller få säsonger han gjort i klubben.
Citera
2015-02-27, 08:51
Medlem
timmmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyozoku
Är Modo verkligen det första du tänker på när du hör Foppa?

Det första man tänker på när man hör Modo är däremot Foppa. Rätt att han ska upp i taket, mäktig tillställning igår. Synd att Modo inte kunde leverera bättre på isen.
Citera
2015-02-27, 09:15
Medlem
havreees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damacy
Hudacek blir ju bara värre och värre, vart ska detta sluta?

Jag bävar inför att de vinner en kvartsfinalserie...
Du behöver inte oroa dig, oavsett motstånd så ryker Örebro i kvartsfinal. Dom saknar rutinen och tuffheten som krävs för att vinna något.
Citera
2015-02-27, 09:17
Bannlyst
Hursom ett stort skämt att man har hissat Forsbergs tröja för en kan ju tycka att man åtminstone ska ha spelat för laget.

Har verkligen MoDo inga trotjänare som slitit och kämpat för sitt lag under i princip hela sin karriär? Skrøder (inte för jag tycker att hans tröja ska hissas) är iaf mer värdig att få se sin tröja i taket.

Har väldigt svårt att tro HV71 kommer hissa Petrasek, Ove Thörnberg var med om att föra upp HV71 i högsta serien han gjorde om jag minns rätt 15 säsonger i klubben han har ingen tröja i taket.

MoDo svensk hockeys dödsgrävare, FY FAN!!! (spysmiley på det)
Senast redigerad av Skogsrök 2015-02-27 kl. 09:25.
Citera
2015-02-27, 09:28
Avslutad
Citat:

Jag håller med. Vi håller alla på olika lag, vissa tycker man mer om, och vissa tycker man mindre om, men man kan ändå respektera och hylla de spelarna som har dedikerat sina hjärtan och liv för klubbarna.

Problemet Modo har är väl att det finns så många kultbärare och otroligt skickliga spelare fostrade i klubben. Ska alla dessa upp i taket? Förmodligen inte. Men Peter Forsberg är glasklar.
Citera
2015-02-27, 09:32
Bannlyst
Citat:
Det är det som är MoDo:s problem just det att de medverkar i att göra individer större än klubben.

DIF har aldrig gjort Sundin större än DIF, Brynäs har aldrig gjort Salming större än Brynäs, HV71 kommer aldrig göra Hjalmarsson större än HV71.

MoDo låter sig styras av inkompetenta kompisgäng som gör sig större än klubben, så länge det är så kommer man förbli ett andrahandslag.
Senast redigerad av Skogsrök 2015-02-27 kl. 09:35.
Citera
2015-02-27, 10:36
Medlem
Uninteresteds avatar
Appelgren tackar för sig som huvudtränare i Leksand.
http://leksandsif.se/artikel/64456/
Citera
2015-02-27, 10:37
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uninterested
Appelgren tackar för sig som huvudtränare i Leksand.
http://leksandsif.se/artikel/64456/
det var ju väntat med tanke på sjur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in