2015-02-25, 02:20
Medlem
FASSWs avatar
Jaha så har trolljägarna varit framme igen. Denna gång så var 2 st dataspels "profiler" inblandade med namnen Swebliss och ipongo. 2 stycken CSGO spelare som streamar på twitch.tv

iPonGo's video klipp https://www.youtube.com/watch?v=zatDYdG9zFo

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20364668.ab <- Pressade 14 åring att ta av sin bh.

Finns massvis med "källor" ute och vet inte vad jag ska säga... Sjukt.
2015-02-25, 02:27
Bannlyst
Vad ska diskuteras?
2015-02-25, 02:28
Medlem
FASSWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noggerlen
Vad ska diskuteras?

Vad folk tycker om ämnet förmodligen? Att det folk gör är fel och vad som borde göras?
2015-02-25, 02:30
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FASSW
Vad folk tycker om ämnet förmodligen? Att det folk gör är fel och vad som borde göras?
Jag rannsakade mig själv och fann 0 sympati för dessa herrar. Metodiken till trots.
2015-02-25, 02:33
Medlem
Det här är ju uppenbart grooming och då är det en polissak.
2015-02-25, 02:35
Medlem
hexA.s avatar
Swebliss streamar enbart för pengar. Hon är helt värdelös på allt hon spelar.

Så jag fattar varför folk hatar henne.

Haschberg, kommer du till mig får du ett bollträ i huvudet. *hoppas*
2015-02-25, 02:37
Medlem
FASSWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Jag rannsakade mig själv och fann 0 sympati för dessa herrar. Metodiken till trots.

Håller verkligen med. Ipongo var eller är jätte rädd för att bli uthängd på internet så att alla vet vem han är och vad han har gjort. Ingen sympati för det dom gjort alls
2015-02-25, 02:38
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FASSW
Håller verkligen med. Ipongo var eller är jätte rädd för att bli uthängd på internet så att alla vet vem han är och vad han har gjort. Ingen sympati för det dom gjort alls
Hade det varit min dotter, inte mycket yngre, så hade jag blivit jätteledsen och känt mig maktlös.

Räcker bevisen till en fällande dom?
2015-02-25, 02:41
Medlem
FASSWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Hade det varit min dotter, inte mycket yngre, så hade jag blivit jätteledsen och känt mig maktlös.

Räcker bevisen till en fällande dom?

Jag vet faktiskt inte. Tror inte att dom har visat allt heller. Men jag antar att det finns tillräckligt eftersom att hans facebook/telefon sms var med i det hela.
2015-02-25, 02:57
Medlem
RosaPsykoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hexA.
Swebliss streamar enbart för pengar. Hon är helt värdelös på allt hon spelar.

Så jag fattar varför folk hatar henne.

Haschberg, kommer du till mig får du ett bollträ i huvudet. *hoppas*
Eller så gör hon det för att hon tycker det är roligt. Man behöver inte vara världsbäst på det man spelar för att tycka att det är kul.
2015-02-25, 03:02
Medlem
svallerbyttans avatar
Har han begått brott så ska han såklart straffas för det. Tycker domstolen borde bestämma det ist. Nu blir han ju dömd på förhand och blir ju någon typ av dubbelbestraffning att hängas ut såhär. Sedan är ju det tv3 håller på med också olagligt, men kringgås genom att de sänder från utlandet.
2015-02-25, 03:12
Medlem
FASSWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Har han begått brott så ska han såklart straffas för det. Tycker domstolen borde bestämma det ist. Nu blir han ju dömd på förhand och blir ju någon typ av dubbelbestraffning att hängas ut såhär. Sedan är ju det tv3 håller på med också olagligt, men kringgås genom att de sänder från utlandet.

Ja självklart borde han bestraffas för detta. Men vadå sänds ifrån utlandet? Vad menar u ;3
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in