2015-02-20, 15:43
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Ja, transferfönstret som var nu i Januari och den som kommer i sommar. 2st alltså.

Såklart. Får skylla på att det är fredag
2015-02-20, 17:26
Medlem
Citat:
Ryktas en del om Danilo och Lars Bender till Barcelona. Även Dybala (aldrig ens hört talas om honom). De ska signas nu i sommar och sen flytta över till Barcelona i Januari. Men många av klubbens nuvarande planer lär ändras i sommar beroende på vem som vinner presidentvalet. Förhoppningsvis blir det Laporta.

Själv tror jag även att Reus förlängning med BVB har något med detta att göra. Han kommer väl göra som Thiago Silva gjorde när han förlängde med Milan och sen lämnade för PSG nära inpå. Aldrig att Reus förlängde sitt kontrakt för att stanna långsiktigt. Är nog en överenskommelse mellan honom och BVB att han förlänger och stannar tills Januari då han får lämna för Barcelona.

Blir det inte lite väl offensivt med MSN och Reus? tror inte han är aktuell för Barcelona med tanke på vilken anfallsbesättning de redan har...
2015-02-20, 23:02
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Själv tror jag även att Reus förlängning med BVB har något med detta att göra. Han kommer väl göra som Thiago Silva gjorde när han förlängde med Milan och sen lämnade för PSG nära inpå. Aldrig att Reus förlängde sitt kontrakt för att stanna långsiktigt. Är nog en överenskommelse mellan honom och BVB att han förlänger och stannar tills Januari då han får lämna för Barcelona.

Ser inte vart Reus ska spela i ett 4-3-3 i Barcelona.

Lite sämre än Suaréz och på tok för offensiv för mitten.
Det är om Barcelona ska rotera hela tiden, men någon av de tre av Suaréz, Neymar och Reus blir ju då petad i de stora matcherna.
2015-02-21, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Ser inte vart Reus ska spela i ett 4-3-3 i Barcelona.

Lite sämre än Suaréz och på tok för offensiv för mitten.
Det är om Barcelona ska rotera hela tiden, men någon av de tre av Suaréz, Neymar och Reus blir ju då petad i de stora matcherna.

1+
har också svårt att se att han ska gå till barca. finns klart bättre alternativ för honom då han mest troligt inte kommer kunna peta undan någon av de tre nämnda och ta en ordinarie startplats.
2015-02-21, 03:32
Medlem
C0ws avatar
Kanske det blir en ändring av deras nuvarande 4-3-3? Kanske han axlar Iniestas roll? Reus är väldigt bra och flexibel, så jag tror säkert att det finns en plats för honom.
2015-02-21, 09:19
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Kanske det blir en ändring av deras nuvarande 4-3-3? Kanske han axlar Iniestas roll? Reus är väldigt bra och flexibel, så jag tror säkert att det finns en plats för honom.

Hur troligt är det då?
Nej, drar Reus till Barcelona finns det antingen en plats för honom i anfallet eller så är han förberedd på att rotera med Suaréz och Neymar. Annars så tror jag inte han drar dit.

Och som Dortmund-fan vill jag ju tro att han faktiskt inte har planer på att dra än. Då hade han ju kunnat dra i sommar. Alternativt vill han dra men först när Dortmund är "okej" igen, och att de får lite mer cash för honom. Och det är ju fint nog.
Senast redigerad av JohnnyGenzale 2015-02-21 kl. 09:38.
2015-02-21, 14:25
Medlem
motvalls avatar
Skapande av framtida trådar är inte topic, några inlägg strukna.

/Moderator
2015-02-23, 14:25
Bannlyst
Enligt L'Equipe har PSG budat 30€ miljoner på Lewandowski som sägs vara missnöjd med speltiden i Bayern.
2015-02-23, 17:42
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighlySensitive
Enligt L'Equipe har PSG budat 30€ miljoner på Lewandowski som sägs vara missnöjd med speltiden i Bayern.

Missnöjd med speltiden? haha, L'Equipe kan knappast ha tittat på Bayern denna säsong.

Han har spelat totalt 2.292 min denna säsong, att jämföras med Robbens 1.880 eller Müllers 2.142.
Kom igen nu va?
2015-02-23, 19:36
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Missnöjd med speltiden? haha, L'Equipe kan knappast ha tittat på Bayern denna säsong.

Han har spelat totalt 2.292 min denna säsong, att jämföras med Robbens 1.880 eller Müllers 2.142.
Kom igen nu va?

Precis, tvivlar att han byter ner sig , nu när bayern går som tåget i tyska ligan.
2015-02-23, 21:09
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish

Kom igen nu va?
Helt övertygad att han lämnar. Neuer lämnar nog också till sommaren, enligt källor har han tröttnat på naturen i München.
2015-02-24, 11:42
Medlem
Viking-s avatar
Thorgan Hazard (lillebror till Eden) har gjort sin övergång till Monchengladbach permanent.
Han var där på lån, och klubben har bekräftat att det finns en återköps-klausul.

Det finns inga definitiva siffror, men det ryktas om 8m euro, vilket inte är illa med tanke på att han kom för 0,5m. Ifall Chelsea vill köpa tillbaka honom så ska den klausulen ligga på 12-13 m euro.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in