Snygg inledning - otroligt härlig humor på Pawel, gillar hans lätthet på det! Haha massor av tack. Haha han håller på så mycket längre än vad han får. Underbart! Riktigt bra tal, gillar det verkligen. Bästa hittils. 8/10
4/4 på gissningarna så här långt, jag har dock inte hunnit med att se Ida men jag hoppas verkligen att den är bättre än de två andra filmerna som regissören gjort.
En Coca-Cola Zero... Och en pizza nyss, och en hamburgare på Sibylla tidigare. Samt en Onlinepizza hamburgare som middag... Inte någon öl.
Edge, Edge, Edge. Modeord... Kontrollrummet sluta läsa mina kommentarer!
Men fan, nu börjar kvinnorna Hata varandra. Framförallt Hanna... Haha hur ska det sluta egentligen. Jag vill ha live-feed från Studion Enbart! Hata hata hata varandra, ni systrar i studion.
Det är mycket bubblande passiv aggresivitet i luften bland dessa feminister som riktas mot ALLA! men inte Allah, IS-terrorister ska tydligen få fria biljetter hem och en Jobb-coach...
Haha jävligt sant.
Man känner föraktet i luften i studion. Underbart när hon till vänster sa att det var bra att alla var män i filmen och man sen såg hon till högers (den äldre kvinnan längst bort) reaktion