2015-02-23, 02:49
  #901
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Viggo Mortensen bojkottar galan varje år, även när Return of the King tog hem i alla kategorier, fast då var han ju inte nominerad personligen.

Jaså? Han var i alla fall där när han själv var nominerad för Eastern Promises.
Citera
2015-02-23, 02:49
  #902
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wristcutter
att googla så kommer jag bara på Marlon Brando. Vietnam gällde det då.

Var det inte behandlingen av Native Americans? Han skickade dit en stamkvinna i traditionella kläder som representant.
Citera
2015-02-23, 02:49
  #903
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Downey Jr var inte nominerad. Han spelar alla roller på samma sätt. Kass och oinspirerande.

Robert Duvall kanske?
Citera
2015-02-23, 02:49
  #904
Medlem
vike22s avatar
Tycker Grand hotel är helt fantastisk!
Citera
2015-02-23, 02:49
  #905
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Viggo Mortensen bojkottar galan varje år, även när Return of the King tog hem i alla kategorier, fast då var han ju inte nominerad personligen.

Finns det något speciellt skäl för detta? Något uttalande? Joaquin Phoenix skakade ju bara på huvudet när han var nominerad för en Oscar, han log och vinkade dock glatt på senaste Golden Globes.
Citera
2015-02-23, 02:50
  #906
Medlem
Wristcutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Viggo Mortensen bojkottar galan varje år, även när Return of the King tog hem i alla kategorier, fast då var han ju inte nominerad personligen.

Är han bara blasé inför hela skiten eller rör det sig om ideologiska övertygelser?
Citera
2015-02-23, 02:50
  #907
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Viggo Mortensen bojkottar galan varje år, även när Return of the King tog hem i alla kategorier, fast då var han ju inte nominerad personligen.
Woody Allen är där aldrig heller.

Självklart behöver man inte vara på galan om man är nominerad.
Citera
2015-02-23, 02:50
  #908
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Neil Patrick Harris bore me to death.. i alla sina roller.

Håller med, men vi kan glädjas att inte svensk tv producerar. Då hade vi haft roliga timmen för vuxna med världens barnsligaste upplägg och skämt.
Citera
2015-02-23, 02:50
  #909
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Jaså? Han var i alla fall där när han själv var nominerad för Eastern Promises.

Då måste han ha ändrat sig. Han har sagt tidigare att han inte brukar gå och att han inte ser det på TV för att han inte äger en sådan.
Citera
2015-02-23, 02:50
  #910
Medlem
Pickmylussys avatar
Maroon 5 ? Känner igen namnet.....
Citera
2015-02-23, 02:50
  #911
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Var det inte behandlingen av Native Americans? Han skickade dit en stamkvinna i traditionella kläder som representant.

Exakt så var det! Från publiken hördes både bu-rop och applåder.
Citera
2015-02-23, 02:51
  #912
Medlem
bara jag som tycker scenen är lite torftig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in