Citat:
Ursprungligen postat av
hasseochtage
Viggo Mortensen bojkottar galan varje år, även när Return of the King tog hem i alla kategorier, fast då var han ju inte nominerad personligen.
Woody Allen är där aldrig heller.
Självklart behöver man inte vara på galan om man är nominerad.