2015-02-22, 13:57
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoMM
Nu skall man inte racka ner på svenskarna tycker jag, det är ju alla andra länder som inte fattar att det går bäst när man åker sakta/drar utan anledning... Sverige klart mer taktiska!
Nej såklart, lät lite elakare än jag tänkt mig. Framstod bara som ganska roligt i intervjun. Det känns överlag som att åkarna måste anpassa sin taktik efter verkligheten (läs orken) löpande, kan inte vara helt tacksamt.
2015-02-22, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Får en otäck känsla av att vi missar final, åtta lag bättre?
Ryssland, Norge, USA, Kanada, Tyskland, Schweiz, Kazakstan, och Polen?

På detta tema, har det någonsin hänt att alla tider kommit från ett heat?
2015-02-22, 14:00
Medlem
ensånTyrjaghars avatar
Ok man får inte ändra startordningen så Teo får sista sträckan. Så ingen medalj.

Men det är klart som fan vi går till final!
2015-02-22, 14:01
Medlem
Känns inte som kommentatorerna är med i matchen, två fall och en bortväxling och inte ett ord från dem vid någon av händelserna.
Visst, de är mindre viktiga lag men ändå.
2015-02-22, 14:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Låt Calle köra bägge sträckorna
Haha ja det tror du hade gått bra?
2015-02-22, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensånTyrjaghar
Ok man får inte ändra startordningen så Teo får sista sträckan. Så ingen medalj.

Men det är klart som fan vi går till final!

Jarå, Tjeckien också förmodligen. Finland har dock anledning att vara nervösa.
2015-02-22, 14:03
Medlem
Raskaoverisens avatar
När man ser hur dålig form Teodor har och har haft iår så tycker jag Calle skulle vilat sig till andra tävlingar.Nu kommer han att slita för ingenting
2015-02-22, 14:03
Medlem
oceanwaves avatar
Är ju inte första gången Teodor gör en usel sprintstafett. Förstår inte att man ställer upp med en åkare som har en så låg lägstanivå och svag uthållighet. Sverige är inte ens medaljkandidat i finalen om inte Halfvarsson gör tre bragdsträckor. Är väl bara fall eller stavbrott hos toppnationerna som skulle kunna rädda dagen...
2015-02-22, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oceanwave
Är ju inte första gången Teodor gör en usel sprintstafett. Förstår inte att man ställer upp med en åkare som har en så låg lägstanivå och svag uthållighet. Sverige är inte ens medaljkandidat i finalen om inte Halfvarsson gör tre bragdsträckor. Är väl bara fall eller stavbrott hos toppnationerna som skulle kunna rädda dagen...

Det är ju för att vårat starkast möjliga lag nästan alltid går i stöpet pga sjukdom, skada eller bortprioriteringar. Hellner hade givetvis kört före Teodor om han velat, Emil likaså om han var frisk.
2015-02-22, 14:07
Medlem
[quote=Raskaoverisen|52384588]När man ser hur dålig form Teodor har och har haft iår så tycker jag Calle skulle vilat sig[/QUOTE

Ja, ingen anledning för Calle att köra skiten ur sig, vilket han självklart kommer göra ändå
2015-02-22, 14:09
Bannlyst
hoppas 8 går vidare

fan schweiz föll
2015-02-22, 14:11
Medlem
Banan konturssydd för Petter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem