2015-01-25, 02:25
Medlem
Gött att Denhos brott är nedlagt.
Senast redigerad av xtroverto 2015-01-25 kl. 02:46.
Citera
2015-01-25, 14:37
Medlem
bosse458s avatar
Det måste vara tufft att leva i Erdogans islamiserade land då han klagade på muslimska medlemmar. Men men, alla möter sina övermän. ^^
Citera
2015-01-25, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Gött att Denhos brott är nedlagt.
Betyder det att han kan komma till Sverige då?
Citera
2015-01-31, 10:23
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imradsaber
Danno kan komma när han vill och är till 100% säker på att han redan har varit i sweden och hälsat på redan
Citera
2015-01-31, 10:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av imradsaber
Nej, han kan inte komma till Sverige. Han är inte svensk medborgare och dessutom inte välkommen. Han får inte visum. Det har skrivits ca 50 gånger i tråden. Läs den om du är intresserad av DA.
Citera
2015-02-03, 00:43
Medlem
gooosed55s avatar
Dano är hos sin syrra på hennes gruppboende.
Citera
2015-02-03, 03:55
Medlem
T.J.Jacksons avatar
Citat:
Du jobbar inte alls inom polisen, din pinsamma undergivna nolla

Som om en snut skulle, först skriva som en manisk, arbetssökande folkölshora, till att meddela att han senare viker ner sig pga av att Denho hört av sig.

Tror du någon tror på det din jävla luffare, dessutom skriver du öppet om ditt menlösa preppande, vilket inte heller någon inom polisen skulle göra, och skulle någon det så skulle han inte både göra det plus säga öppet att han jobbade som snut.

Lär dig ljuga din jävla bidragstagande turk-arab.

Denho satte inte dig på plats, utan jag vet ALLT som hände, du försöker bara leka viktig, vi vet allt och du ska bara veta vad vi skrattar åt dig

Bortgjord igen

Nu när jag läser det igen, vilken miss du gjorde i detta inlägget.

Skulle Denho vetat vem du var så skulle inte du kunnat skriva här nu, han hade sett till så du hade blivit dopingtestad och sparkad, han hade sprängt dig i luften, han hade mer än bara ringt och stört dig, fattar du väl, med tanke på vad du sagt om hans barn och fru.

Undra om inte detta var dina största tabbe nånsin, sicken blotta detta inlägget var

Jag fattar inte varför du håller på såhär. Jag hängde i tråden när det begav sig. Det verkade faktiskt som att DA och LJ hade telefonkontakt och nådde en överenskommelse. LJ skrev flera trovärdiga inlägg om det vilket bekräftades av signaturer som bevisligen var knutna till OG.

Fattar inte, xtro, hur du klarar skafffa dig ovänner i alla trådar du deltar i? Tjatigt hursomhelst.
Citera
2015-02-13, 20:02
Avslutad
var finns danos hackade mejl?? nån som kan dela med sig den infon tack
Citera
2015-02-22, 00:12
Medlem
Jag kan bistå med lite info från Dano Acar eller Dehno som han hette då när han var liten.

Att han var allvarligt störd kunde man avgöra redan vid 8-9års ålder, fick extrema raseriutbrott och hade stora inlärningssvårigheter. Fick ha stödundervisning redan från day one i skolan.

Fick otroligt mycket stryk av sin far, och syntes ofta helt sönderslagen, mycket märkligt att inte LVU inträdde.

Han var exremt ful, då menar jag helt grotesk. Öron som var 10 nummer för stora för huvudet och näsan samma sak. Håret var som en stor trasslig jätteboll på huvudet.
Han är ju inte direkt söt nu heller men det var ingenting mot då

Smal som en pinne och helt besatt av Bruce Lee filmer, som han var övertygad om att allt som hände i dom var äkta

Vid tonåren började han bli ännu knepigare, slutade gå till skolan och gick bara dit för att bråka (Bergsjöskolan) Spottade en gång på en studivägledare som bad honom lämna området och började sedan slåss. Men det fanns en stor lärare som extraknäckte som utkastare som buntade ihop honom och förnedrade honom totalt.

Finns mycket mer att berätta men det tar vi en annan gång
Citera
2015-03-12, 22:13
Medlem
yasers avatar
[quote=zipoos|43539263

edit: K´s OG gadd var ju annorlunda t.ex, den hade stjärnor runt den vanliga OG-gadden om ja minns rätt och det skulle tydligen symboliserat "hög status"[/QUOTE]

Orkar inte leta upp alla dina inlägg där du påstår att du känner K#mal, men jag är rätt säker på att du ljuger om att ni är "brorsor"...

Du har 24h på dig isåfall att svara på en fråga som en "brorsa" som dig måste veta..

Frågan

Där K#mal sitter nu, vem är personen han umgås med mest och som står han närmast just nu?

Bevisa nu att du inte ljugit om att du känner han med som du varit så stolt över...

Kam#l har snackat i sin mordutredning vare sig du inser det eller inte, det finns i fupen xtronolla..
klockan börjar ticka....... Nu...
Senast redigerad av yaser 2015-03-12 kl. 23:07.
Citera
2015-03-12, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yaser
Orkar inte leta upp alla dina inlägg där du påstår att du känner K#mal, men jag är rätt säker på att du ljuger om att ni är "brorsor"...

Du har 24h på dig isåfall att svara på en fråga som en "brorsa" som dig måste veta..

Frågan

Där K#mal sitter nu, vem är personen han umgås med mest och som står han närmast just nu?

Bevisa nu att du inte ljugit om att du känner han med som du varit så stolt över...

Kam#l har snackat i sin mordutredning vare sig du inser det eller inte, det finns i fupen xtronolla..
klockan börjar ticka....... Nu...

Innan jag svarar så ska du bevisa att du träffat Kamal, hur ser han ut, hur lång är han, hur är hans i kroppshållning, vad brukade han ha för frisyr?

Att du hört var han är vet han är med, skiter jag i. Du vet inte vem det är.

Pratar Hamd''+ bra svenska? Kam''?

Du ska bevisa att du vet vilka dessa är, inte att du, som du sa innan, man kan ju genom olika trådar få reda på mycket om OG. Nu ska du ta fram sånt som bara dina ögon kan ha sett, dina öron kan ha hört.
Citera
2015-03-12, 23:38
Medlem
yasers avatar
Citat:
Innan jag svarar så ska du bevisa att du träffat Kamal, hur ser han ut, hur lång är han, hur är hans i kroppshållning, vad brukade han ha för frisyr?

Att du hört var han är vet han är med, skiter jag i. Du vet inte vem det är.

Pratar Hamd''+ bra svenska? Kam''?

Du ska bevisa att du vet vilka dessa är, inte att du, som du sa innan, man kan ju genom olika trådar få reda på mycket om OG. Nu ska du ta fram sånt som bara dina ögon kan ha sett, dina öron kan ha hört.

Räcker det med att jag säger att han haltar? Detta har inte läckt ut tidigare tror jag, nu vet du din nolla att jag träffat Kam#l Kommer i rätt bra form när han tränar och i kroppen ser han jävligt ung ut men ansiktet ser han äldre ut än han är
Är du nöjd din nolla? Haha jo tjena att dom 2 pratar flytande svenska, Kam#l beter sig fortfarandee som en flykting för helsike... där var öga, öra och munnen med....'
Finns nog inget språk Ham#i behärskar bra, det kan nog många med mig intyga...
Har du fått brev av Ham#i nån gång?

Inte min mening att vara respektlös mot dessa herrar men där ligger sanningen...

Din tur?
Senast redigerad av yaser 2015-03-12 kl. 23:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in