Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-11-12, 16:26
Medlem
Oplots avatar
Jag har efter att ha bytt e-mail adress blivit utelåst från mitt Flashback-konto,detta pga att verifieringsmailet som skickas till den nya e-mailen inte anlände.
Jag kan logga in på mitt Flashback-konto samt både den gamla och den nya e-mailadressen,men eftersom jag inte tillåts att komma åt "inställningar" på mitt konto (eftersom den nya e-mailen inte verifierats) så kan jag varken ändra tillbaka till min gamla e-mail eller få ett nytt verifieringsmail skickat till det nya.
Jag misstänker också att jag på det konto jag blivit utelåst från valt att inte få e-mail skickade till mig från Flashbacks administratörer,vilket kan försvåra det hela något.
Jag har kort sagt tillgång till;
Mitt Flashback-konto (kan logga in)
Min gamla e-mail
Min nya e-mail

Inget avv detta hjälper dock då jag överhuvudtaget inte kommer åt kontrollpanelen på Flashback-kontot,jag kan således varken skicka ett nytt verifierinsmail,posta eller någonting utöver att logga in.

Jag kontaktade Flashback på "tech@flashback.com" för drygt en vecka sedan där jag bad dem att skicka ett nytt verifieringsmail eller ändra tillbaka till min gamla e-mail,men jag har ännu inte fått något svar.
Citera
2014-11-12, 16:44
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Du kan skriva här om du vill vilket konto det gäller eller skicka ett pm till mig så ska vi ordna att du får ett nytt aktiveringsmejl.
Citera
2015-02-19, 04:56
Medlem
onnyts avatar
Har liknande problem. Hux flux får jag inte några mail om nya inlägg i trådar jag prenumererar på. Jag har inte gjort några ändringar alls i inställningarna på mitt FB-konto. Har även kollat junk mail på mitt konto och där har heller inte kommit in några nya meddelanden. Vad har hänt?
Citera
2015-02-19, 05:34
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onnyt
Har liknande problem. Hux flux får jag inte några mail om nya inlägg i trådar jag prenumererar på. Jag har inte gjort några ändringar alls i inställningarna på mitt FB-konto. Har även kollat junk mail på mitt konto och där har heller inte kommit in några nya meddelanden. Vad har hänt?

Den funktionen är numera bortplockad, se nedanstående tråd för mer information

(FB) Funktionen "Prenumeration via e-post" plockas bort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in