Citat:
Ursprungligen postat av
Mohamed999
Hur menar du nu?
Exakt det jag skriver. Rasist-danskarna skriver att de har arabiskt utseende bara för att de har arabiskt utseende!
Det borde såklart vara olagligt även i danmark att säga att någon ser ut som en arab
I Sverige är alla gärningsmän svenskar. Även de som inte är svenskar. Det är en rimlig regel som danskjävlarna inte fattat, eftersom dom är rasister!
Nu kräver jag att danskarna genast tar tillbaka det där med arabiskt utseende och skriver att de är danskar. Annars skickar vi ner Jan Helin som får lära dom ett och annat om "värdegrund"!
Hur kunde detta danska "broderfolk" som en gång var precis som vi, hamna så fel? Samma hände ju f.ö. norrmännen.

Precis som Finnarna, Holländarna och Belgarna. Alla i hela Europa, faktiskt. Verkar som alla de som förr var så lika oss nu gått helt moraliskt vilse. Ända borta i kanada och Australien är man ju helt extrema ju. Tänker man efter är det bara vi som är normala i hela världen. Vad var det som hände? Hur kunde alla dom andra bli så konstiga? Säga att araber ser ut som araber...

ja, jag säger då det...