Citat:
Ursprungligen postat av
trancedanne
Thomas Mattson och Helin har fullkomligt ägt oss alla, detta är slutet på Flashback garanterat.

Fast ändå inte. De som vänsterterroristerna verkligen vill åt kommer de aldrig att komma åt med dessa patetiska försök för dessa personer vet om att man inte kan vara nog försiktig, som jag exempelvis, inga av mina konton finns med i registret och jag har varit medlem sen 2006 och har fler konton än jag kan räkna.
Det är samma sak när det gäller avlyssning av internettrafik etc, de säger att de gör det för att komma åt terrorister, men dessa kommer man inte att komma åt då dessa är måna om att skydda sig. De som blir lidande är de som faktiskt inte gör något men likt förbannat åker dit för att de hade en dålig dag eller skrev något de inte vill ska komma ut exempelvis när de "bajsade på sig senast". Vilka är det som blir lidande? Vanligt folk, jag liksom andra gömmer oss konstant i skyttegravarna medan vänstern skriker "eld upphör" i väntan på att "personer som inte har något att dölja" kommer upp ur skyttegravarna. Vad händer då? Vänstern skjuter alla och hoppas få med sig någon "näthatare".
Med samma mentalitet så spränger man ett köpcentrum i hopp om att ha ihjäl en potentiell mördare.
Detta är fånigt, ge fan i normalt folk och kom efter oss istället, fega vänsterkräk.