2015-02-10, 04:37
Medlem
Reellfantasis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BREEZIE
Det du och din sort bör beakta är att om Stasi-Expressen hänger ut +/- 40000 nätaktiva negerhatare så har vi (läs de drabbade) en bra grund att tillsammans stå på, och när det inte längre går att fylla flera sidor i någon vidrig jävla kvällstidning med rubriker som "han näthatade på Flashback" så kommer det gå utför, och många familjemedlemmar, vänner och bekanta till dessa 40000 drabbade kommer säkerligen att själva våga träda fram.

Det här kanske är början på slutet för politisk korrekthet, bögvurmeri, pedofildyrkan, feminism, negrer, araber, zigenare och annan mänsklig skit - vore inte det jävligt prima? Heil Hitler.

Du får tycka vad du vill men kom då ut med det, nu kommer andra hjälpa er ut. Ingen rasist som slippa undan att bli registrerad.
Citera
2015-02-10, 04:42
Medlem
mendokses avatar
Omoraliskt av Aftonbladet och Researchgruppen enligt mig.
Oavsett om de bara går på högt uppsatta personer som enligt dem brutit mot svensk lag så är det fler personer än så som kommer drabbas av detta.

Hoppas på DDoS-attack eller någon liknande hämnd, det skulle kännas bra.
Eller att någon bara gick och målade gigantiska snoppar på husfasaden till deras kontor.
Citera
2015-02-10, 04:55
Medlem
Det finns så otroligt mycket fel som journalisterna aldrig granskar av rädsla, ryggradlöshet och politisk korrekthet.
Systemfel och missbruk av regler och förordningar från statliga verk som Migrationsverket.
Detta vågar de fega svinen inte granska.
Men att hänga ut vanliga människors verkliga åsikter som de uttrycker i tron att de är anonyma, de lägger man energi på.
Kommunismen på redaktionerna visar än en gång sitt fula ansikte de försöker tysta oliktänkande.
Dagen när islamisterna gör en Charlie på tidningsredaktionerna kommer vara en bra dag för Sverige och dess demokratiska värden.
Tyvärr är Sverige då redan en islamistisk stat reglerad med Sharia lagar.
Må de ryggradslösa journalistsvinen brinna i helvetet.
Citera
2015-02-10, 05:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reellfantasi
Skulle du stått för det påhoppet irl? eller dina trollningar, som du inte berätta mer ingående om. Fega rasister som hänger ut folk på nätet men som inte själv när de blir uthängda kan stå för sina åsikter..
Jag skulle absolut stå för att jag tycker du är en efterbliven idiot! Kör inte rasistkortet med mig, är långt ifrån en etnisk europé så bryr mig inte speciellt mycket om vad lättkränkta människor som du säger... Jag har upplevt riktig rasism, tvivlar på att du har gjort detta!

Att jag väljer att inte diskutera med dig beror på...

1). Att du tror att ordet rasist är ett argument!

2). Att du verkar ha svårt att förstå vad folk skriver, och därmed tolkar saker helt fel...

3). Att du är helt ointressant och således inte tillför något till diskussionen!
Citera
2015-02-10, 05:09
Medlem
mainstreaminfluents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemligt.konto
Hur i helvete kan ni sitta och försvara detta? "Det rör inte mig, jag har aldrig sagt något dumt", är det rätt att ett gäng vänsterextrema journalister ska sitta och avgöra vad som är rätt och fel att skriva?

Jag finns med i databasen med ett gammalt konto jag hade för många år sedan. Jag kommer inte att bli uthängd då jag aldrig skrivit något rasistiskt eller näthatat, däremot så var detta en ganska strulig period i mitt liv och jag, förutom att diskutera dagsaktuella händelser samt kemi, matematik och teknik, även ibland skrev om mer känsliga saker i tron att jag var anonym. Jag skrev om droger och diskuterade dessa, dessutom så skrev jag i trådar om brott och erkände många ungdomssynder. Jag skrev i trådar om "pinsammaste grejen du gjort", "din bästa fyllestöld", "lurad av röven aka när bajsade du på dig senast" och annat som man inte vill skylta med alla gånger. Dessutom skrev jag i relationsforumet om mycket personliga problem som jag absolut inte vill ska komma ut.

"Vad spelar det för roll?" frågar sig någon säkert nu. Jo, jag tycker att det är sjukt jävla olustigt att det finns ett gäng personer som jag inte har en aning om vilka de är sitter och kan ta reda på saker som inte ens mina närmaste vänner känner till! Och inte nog med det, jag finns i ett sökbart register som alla landets tidningsredaktioner har tillgång till! Idag är jag inte en offentlig person, i och med detta så kan jag aldrig bli det heller! Om jag skulle ställa upp i melodifestivalen, kandidera som politiker, bli näringslivshöjdare, fackföreningsrepresentant eller vad fan som helst som kan läsas in i "offentlig person" alternativt "makthavare" så kommer någon av dessa 800 personer med tillgång till registret säkerligen göra en sökning och se om jag finns med! Med tanke på vilka som brukar benämnas "stor artist", "välkänd sportprofil" osv osv på löpen så krävs det inte så jävla mycket för att det ska handla om just dig! Tro inte fan att piscatus eller RG skulle få för sig att radera informationen bara för att du visar dig vara på den "goda sidan" eller en för tillfället icke-offentlig person. Mycket av det jag skrivit skulle absolut kunna ha "klickvärde" i någon skvallerblaska om jag blev en offentlig person i framtiden.

Jag känner mig helt jävla våldtagen, och det gör nog 40000st andra flashbackare också! Detta är inte okej någon jävla stans. Jag kan hålla med om att det finns ett intresse att avslöja vad verkliga makthavare och förtroendevalda häver ur sig för dumheter när de tror att ingen lyssnar, men någon jävla måtta får det faktiskt vara. Att vaska fram vad något tiotal kommunpolitiker och någon stackars läkare säger bakom lyckta dörrar genom att fullständigt skända den personliga integriteten hos flera tiotusental vanliga svenskar är helt oförsvarbart! SKÄMS på er som försvarar detta och jag hoppas att även ni kommer till insikt i hur jävla sjukt detta är.
Problemet är de som orsakar andra lidanden. Den som sig in i leken ger, får leken också tåla. Du förstår väl att ditt inte är viktigare än en video som sprids på ett våldtäktsoffer eller domhandlingar av kränkningar som något nätforum sitter o runlar till. Hur många människor har kanske begått självmord, gått över gränserna på grund av forumet? Enda problemet är att de skulle ha gått på Flashback för väldigt många år sedan, de har målat in sig i ett hörn, hur de än gör blir det inte smärtfritt oavsett om priset sker utan att offentligheten får reda på några ev. konsekvenser. Men de bör gå jävligt försiktigt fram. Beklagar din sak men å andra sidan är du inte viktigare än andra som hängs ut offentligt.
Citera
2015-02-10, 05:10
Medlem
Thomas Mattson och Helin har fullkomligt ägt oss alla, detta är slutet på Flashback garanterat.
Citera
2015-02-10, 05:16
Medlem
Bara-Robins avatar
Personerna bakom detta försöker skrämmas. Det här är politik i sitt esse!
Detta är över om 20 timmar, och då bör aftonbladet och expressen återgå till att oroa sig om någon i befolkningen har flippat än, och tar saken i egna händer.
Tick tack.
Senast redigerad av Bara-Robin 2015-02-10 kl. 05:33.
Citera
2015-02-10, 05:20
Medlem
Gurglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reellfantasi
Du är bara en rädd rasist, snart också en offentlig sådan.
Sluta vara rasist så kanske ni slipper problem.

Äh lägg ner. Ni som kallar alla rasister är samma personer som hade stått och heilat i Tyskland 1940. Hjärndöda får.
Citera
2015-02-10, 05:25
Medlem
Wristcutters avatar
Det här äcklar mig så mycket att... jag vet inte, att jag inte ens kan formulera det trots att jag försökt i lite över en halvtimme. OCH JAG RÖSTADE ROSA I SEPTEMBER ERA JÄVLA... rättvisehatare. För det handlar inte om yttrandefrihet enbart, det handlar om rättvisan att slåss med samma medel, det är detta forums grundvalar. "Den som ger sig in i leken lär leken tåla", hade det kunnat översättas till. Förstår inte hur fler från andra grupper än de nationella och mer allmänt anti-pk bara kan sitta tysta nu. Förstår inte det. Det här forumet, med dess premisser, är så viktigt, för så många... jag orkar alltså inte. Men jag lovar er att jag hänger mig innan jag röstar på F! igen. Det här var en ögonöppnare. Som bara slängde mig rakt ned i desillusion, förvisso, men ja. Blir en Flashback-kissemiss intatuerad på bröstet snarast, tror jag. Tack alla ni som genom åren varit totalöppna i den anonymitet som tillåtit er vara just det.
Citera
2015-02-10, 05:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trancedanne
Thomas Mattson och Helin har fullkomligt ägt oss alla, detta är slutet på Flashback garanterat.

Fast ändå inte. De som vänsterterroristerna verkligen vill åt kommer de aldrig att komma åt med dessa patetiska försök för dessa personer vet om att man inte kan vara nog försiktig, som jag exempelvis, inga av mina konton finns med i registret och jag har varit medlem sen 2006 och har fler konton än jag kan räkna.

Det är samma sak när det gäller avlyssning av internettrafik etc, de säger att de gör det för att komma åt terrorister, men dessa kommer man inte att komma åt då dessa är måna om att skydda sig. De som blir lidande är de som faktiskt inte gör något men likt förbannat åker dit för att de hade en dålig dag eller skrev något de inte vill ska komma ut exempelvis när de "bajsade på sig senast". Vilka är det som blir lidande? Vanligt folk, jag liksom andra gömmer oss konstant i skyttegravarna medan vänstern skriker "eld upphör" i väntan på att "personer som inte har något att dölja" kommer upp ur skyttegravarna. Vad händer då? Vänstern skjuter alla och hoppas få med sig någon "näthatare".

Med samma mentalitet så spränger man ett köpcentrum i hopp om att ha ihjäl en potentiell mördare.

Detta är fånigt, ge fan i normalt folk och kom efter oss istället, fega vänsterkräk.
Senast redigerad av Blazrrboz 2015-02-10 kl. 05:27.
Citera
2015-02-10, 05:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jezebel82
blah blah blah blah blah...lillen...spelar ingen roll hur du forsoker dissa folk> flashback idioter blir avslojande och det ar ett sant noje att se pa.
Är du också dum i huvudet, eller spelar du bara?

För min egen del drabbas jag inte speciellt mycket av detta ändå!

1). Jag tvivlar på att jag finns med i något register, har dock inte orkat kolla än...

2). Jag är inte speciellt aktiv på flashback, och har heller aldrig varit det!

3). Jag har heller inte gjort mig skyldig till något brott eller hängt ut någon under min tid här!

Så för mig är det mer en fråga om principen att okända människor sitter med uppgifter om mig, som jag aldrig heller gett mitt godkännande till att de får ta del av! Och det gör mig faktiskt riktigt förbannad...
Senast redigerad av Booobies 2015-02-10 kl. 05:48.
Citera
2015-02-10, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wristcutter
Det här äcklar mig så mycket att... jag vet inte, att jag inte ens kan formulera det trots att jag försökt i lite över en halvtimme. OCH JAG RÖSTADE ROSA I SEPTEMBER ERA JÄVLA... rättvisehatare. För det handlar inte om yttrandefrihet enbart, det handlar om rättvisan att slåss med samma medel, det är detta forums grundvalar. "Den som ger sig in i leken lär leken tåla", hade det kunnat översättas till. Förstår inte hur fler från andra grupper än de nationella och mer allmänt anti-pk bara kan sitta tysta nu. Förstår inte det. Det här forumet, med dess premisser, är så viktigt, för så många... jag orkar alltså inte. Men jag lovar er att jag hänger mig innan jag röstar på F! igen. Det här var en ögonöppnare. Som bara slängde mig rakt ned i desillusion, förvisso, men ja. Blir en Flashback-kissemiss intatuerad på bröstet snarast, tror jag. Tack alla ni som genom åren varit totalöppna i den anonymitet som tillåtit er vara just det.

Om du på allvar röstade på FI så gör du nog mänskligheten i sin helhet en tjänst om du hänger dig redan nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in