2015-02-10, 02:39
Medlem
Somatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jezebel82
hahahahahhahahahhahaha det har ska bli sa kul! alla fega svenskar som snackar sa mycket goja pa flashback och leker snalla blir avslojande. Hahahahha pa tiden. Sen ska det ocksa bli intressant att se vem som ager flashback. Eftersom det ar en sida du far kalla araber och svarta vad du vill..fantisera om deras dod och deras sex...men aldrig om svenskar...da tar moderatorn bort kommentaren.
Sa aftonbladet: BRING IT ON. Jag har skrivit har och skulle sta for varje ord jag har skrivit.
kanske svenskar ocksa kan lara sig att sta for vad dom tycker aven nar man ser deras ansikte?

Varför tror du att de inte kommer att stå för sina åsikter om de blir konfronterade?
Citera
2015-02-10, 02:44
Medlem
Jezebel82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cunthunter
Som sagt, Aftonbladet hade huggit sin mamma i ryggen och sålt sina döttrar till zigienare för klick.
Nu har dom bestämt sig att vara anti-rasister. Om 3 år är det kanske anti-rasister som jagas som är "FEL"...

Det viktiga som kan komma ur detta är. Vill du förbli anonym är det upp till dig SJÄLV att hålla dig anonym då dina antagonister ALLTID kommer vilja ha reda på vem du är bakom din anonymitet.
Det gäller vänster och höger-aktivister..

Varfor ska du vara anonym?
Feg....eller sa vet du att dina asikter ar sjuka som fan.
Som sagt: detta ska bli saaaa kul!!!
Citera
2015-02-10, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mainstreaminfluent
Änsen då? Rör mig inte ett dugg. Vad ska ske? Främmande idioter börjar förtala mig och låta mig springa gatlopp under deras bespottanden och hån... Lol, kul att jag till sist gjort mig förtjänt av det då ;D bättre kan jag om jag önskar visa min tacksamhet tydligare mot folket

Du kanske inte har skrivit något speciellt, men många har skrivit om sjukdomar, relations problem, sexuella avvikelser, politisk läggning osv osv som dem inte vill ska komma ut.

Du tror givetvis att det bara är dina politiska fienders konton som hackats, men i realiteten har 95% inte ens skrivet ett ord om politik.
Citera
2015-02-10, 02:45
Medlem
stashboxs avatar
Citat:
hahahahahhahahahhahaha det har ska bli sa kul! alla fega svenskar som snackar sa mycket goja pa flashback och leker snalla blir avslojande. Hahahahha pa tiden. Sen ska det ocksa bli intressant att se vem som ager flashback. Eftersom det ar en sida du far kalla araber och svarta vad du vill..fantisera om deras dod och deras sex...men aldrig om svenskar...da tar moderatorn bort kommentaren.
Sa aftonbladet: BRING IT ON. Jag har skrivit har och skulle sta for varje ord jag har skrivit.
kanske svenskar ocksa kan lara sig att sta for vad dom tycker aven nar man ser deras ansikte?

Det kanske är för att du skriver det i fel trådar?
Skapar dem en tråd för att smutskasta jungelfolk kan man väl inte gå OT och smutskasta svenskar?
Det finns flertalet trådar där personer som flytt sina egna länder kan klaga på Sverige och att svenskar hjälper till, sök dig dit.

onT
Dumpen ser ut att vara ifrån 2006, jag fanns dessvärre inte med. Men har ett par kamrater som vart med, alla reggade före 06.
Citera
2015-02-10, 02:47
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av romson
Du kanske inte har skrivit något speciellt, men många har skrivit om sjukdomar, relations problem, sexuella avvikelser, politisk läggning osv osv som dem inte vill ska komma ut.

Du tror givetvis att det bara är dina politiska fienders konton som hackats, men i realiteten har 95% inte ens skrivet ett ord om politik.

Ja, folks liv kan i förlängningen bli totalförstörda av detta. Miljöpartist och förespåkare för fri invandring som sverigedemokrat. Skulle inte bli förvånad om det i sin tur kan leda till en del självmord. Detta är häxjakt i nutida form.
Citera
2015-02-10, 02:48
Medlem
Jezebel82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Även de som helt ur ekonomisk synvinkel tror att det är skadligt för välfärden med invandring i dessa nuvarande och kommande volymer? Är man rasist då? Upplys mig!

Nej inte dom som var sakliga...men dom som ville hanga negern och araben och utvisa dom till dod...och delar sina fantasier om grupp valdtakter
dom borde nog oroa sig....
men det galler inte dig...du kritiserade bara invandring politiken..pa ett sakligt satt.
Eller?
Citera
2015-02-10, 02:52
Medlem
mainstreaminfluents avatar
Citat:
hm jag har faktiskt ilsket skrivit något rasistiskt som omedelbart raderats av moderator. Men du har rätt i att man ska stå för vad man skrivit. Sedan är det nog en hel del nedvärderanden som berör svenskar också. Har du tänkt på att alla rasistiska inlägg mot andra människo grupper inte behöver vara skrivna av just svenska svenskar, så att säga.
Citera
2015-02-10, 02:55
Medlem
Jezebel82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mainstreaminfluent
hm jag har faktiskt ilsket skrivit något rasistiskt som omedelbart raderats av moderator. Men du har rätt i att man ska stå för vad man skrivit. Sedan är det nog en hel del nedvärderanden som berör svenskar också. Har du tänkt på att alla rasistiska inlägg mot andra människo grupper inte behöver vara skrivna av just svenska svenskar, så att säga.
Hopopas dom avslojar dom ocksa. Folk ska sta up, starka och stolta over sina asikter. Inte vara fega rattor
Citera
2015-02-10, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somaton
Varför tror du att de inte kommer att stå för sina åsikter om de blir konfronterade?
Folk är i allmänhet inte så sturska när det väl kommer till kritan. Och kanske allra mest dom som skriker högst och verkar vara allra tuffast, dom är oftast dom fegaste individerna. Och jag kan nästan sätta en slant på att inte någon som blir avslöjad framöver kommer att stå för sina åsikter och vad vederbörande skrivit.

Detta lär visa sig och det skall bli intressant att se. Dom som verkligen står upp för vilka dom är och sina åsikter följer i alla fall en linje, även om det naturligtvis kan vara högst tvivelaktiga saker dom står för.

Citat:
Ursprungligen postat av Rodimusprime
Vad patetiskt att sitta och skriva sånt där och sedan skylla på "personlig kris" och "konflikter med kollegor och hög arbetsbörda". Trams. Jag har jävligt mycket att göra på jobbet men inte fan sitter jag och skriver så där för det. Om det förflutit många år kan jag förstå om man ändrat åsikt, men säg det då. Skyll inte på något annat.
Det är sant, det är klent att skylla på personlig kris o s v. Man tappar inte sin moral och genomgår en personförvandling likt någon Dr Jekel and Mr Hyde och blir helt känslokall och utan empati bara så där.

Läkaren tycker naturligtvis i huvudsak dom saker som han har skrivit och det vore väl ändå bättre om han kunde stå för det, även efter att han blev "avslöjad".
Citera
2015-02-10, 03:05
Medlem
mainstreaminfluents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av romson

Grejen är att jag skrivit tillräckligt mycket privat. Då jag utstått människors beteenden i mitt liv, är människan i sig självt min fiende, inte politiska åsikter. Därför välkomnar jag uthängningar där deras smutsiga bukar synliggörs.

Med mig blir ingen förvånad. Mitt namn i kombinationen med dåligt uttalanden får ingen att rita kors i taket.

Man är ju halvrasist mellan varven men ärligen de få gånger jag verkligen känt empati de senaste åren har varit vid spontan kontakt med främmande invandrare. Min familj är naturligtvis borträknad då de väcker empati mer i tillvaron än främlingar.

Jag skulle roa mig kungligt av att få se folk få smaka på sin egen medicin. Själv är jag jävligt härdad av att behandlas illa oförtjänt och bryr mig Nada om vad folk kan komma att säga eller göra idag. Däremot vet jag att ett offentligt Flashback register skulle leda till ett antal avskums självmord. Kan man hetsa andra till självmord, försöka skicka folkmobbar på andra och försöka skapa fruktan hos dem kan man likaväl behandlas likadant tillbaka
Senast redigerad av mainstreaminfluent 2015-02-10 kl. 03:10.
Citera
2015-02-10, 03:07
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Varje år som går sedan jag lämnade Sverige ju gladare är jag över det. Det är ju helt åt helvete vad som händer i landet och folket verkar vara ett gäng muppar hela högen som låter det ske. Jag tappade tilltron på FB för länge sedan. Det var en tid som man var väldigt aktiv här, sedan kom skitregler som 1.03 och man raderade retroaktivt kommentarer så som den legendariska kommentaren av Varnagel "Negern sån är han". Det var då jag insåg att man tagit en vänster sväng någonstans och sakta men säkert började FB luta mer åt samhällsnormen. Frågan man då bör ställa sig är hur detta även syns utåt, hur väl bryr man sig om att skydda anonymiteten av de med "fel åsikter".

Folk bör göra sig själva en tjänst och sluta skriva sådan man inte vill ha läkt ut i det öppna. Tilliten finns inte längre där, och bör inte finnas heller. Damma av skolboken och sök er till engelska forum där anonymiteten fortfarande betyder något på lång sikt.

Sannolikheten är stor att detta är en påhittad intervju, men det betyder inte att det är en garanti för någon att sådant här sker i allt större utsträckning. Nästa gång är det kanske du som sitter där med en mössa på inomhus och frågas ut av en vänsterradikal fitta från Aftonbladet om något du skrev i fyllan.

Sverige är, och som det ser ut, kommer att förbli ett PK-helvete utan motstycke i världen. Lev med det och lev utefter dessa förutsättningar eller så röstar ni rätt alternativt sticker från skithålan som jag och många med mig. Där kan de sedan sitta med sina tredje världens hjärnkirurger och raketforskare.
Citera
2015-02-10, 03:08
Medlem
bratemos avatar
Något som är roligt, är att samma användare som skriker att det är fel att flashbackanvändare blir "avslöjade" samtidigt skriker att man ska hänga ut andra människor i andra trådar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in