Citat:
Ursprungligen postat av
skink
Renstiernas är på Södermalm. Var Aschberg bor har jag ingen aning om däremot.
Den adressen men på Södermalm.
Dom har ingen databas , bara flera år av studier på Nicknames beteenden etc folk använder ibland samma Nickname på t.ex SVT Forum som på Flascback och då är det klippt !
SVT forum , mediafällt accepterar ofta inte en Hotmailadress och vissa klåpare använder då jobbmejlen och då blir man registrerad och det är från såna ställen man nu sent omsider fått lite napp på ett par man kan ge sig på. RG & Piscatus.se har nämligen folk inne på SVT och lite fler ställen samt allmänhetens vänstertalibaner som tipsare.
De flesta kopplingar de gjort är via typ SVT registreringar i och av ena eller andra anledningen.
Ett stenhård regel är :
Använd samma e- mailadress till alla komentarors grejor och använd aldrig denna adress till nått annat använd aldrig Jobbmejl inte ens för att registrera nått. Tro mig jag har jobbat på både Strix & SVT samt känner Robban mer än väl , han tycker att det är lite ballt att omge sig med politiska smågangsters som slickar hans breda röv
www.piscatus.se
VD Mikael Ekman bor väl vid Globen Nynäsvägen och Rennerskog i Skarpnäck. finns båda på Rejt.It
Som sagt jag gillar bajs men Robban & Co gillar skit