2015-02-09, 16:49
Medlem
loxas avatar
Förstår verkligen inte varför så många trodde RG bluffade om att de kommit över databasen innan.
De hade absolut ingen anledning att ljuga, utan det skulle bara skada deras rykte.

Admin och moderatorerna körde såklart damage control för att folk skulle lugna ner sig, sedan att folk blev övertygade av det..
Citera
2015-02-09, 16:50
Medlem
hahah, har alltid vetat det, såna är ni jävla fega trasiga människor som sitter här på Flashback och vräker er ondska och hat, men när ni konfronteras, då finns det fan i mig ingen stake i er!!! Fan vilken sköning Aftonbladet bjöd på, hoppas det här blir en långdragen reportage, där man får se ena råttan efter andra rökas ut så man ser er förlöjligade och förödmjukade hos era närmaste och hos er själva! Bra jobbat aftonbladet.
Citera
2015-02-09, 16:50
Medlem
Mad monks avatar
Aftonbladet är kriminella. De har ingen rätt att göra såhär.
Citera
2015-02-09, 16:51
Medlem
Gillar man inte det som skrivs så är det bara att inte läsa det, kan inte folk förstå det.
Citera
Medlem
Läkaren har ju rätt i en del saker han säger. Flashback ger oss den anonymitet som tillåter oss att skriva vad fan vi vill, trots att man kanske inte alls menar något av det alls. Jag skriver som ett as på flera av mina konton. Men fan att jag beter mig så i verkliga livet.

Det är väldigt synd att grupper med konstiga agendan tillsammans med massmedia försöker hämma den unika yttrandefrihet som råder på Flashback. Jag tycker många användare är hemska, liksom deras inlägg, men aldrig att jag tänker förhindra de från att uttrycka det de vill uttrycka.
Citera
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-2-0
hahah, har alltid vetat det, såna är ni jävla fega trasiga människor som sitter här på Flashback och vräker er ondska och hat, men när ni konfronteras, då finns det fan i mig ingen stake i er!!! Fan vilken sköning Aftonbladet bjöd på, hoppas det här blir en långdragen reportage, där man får se ena råttan efter andra rökas ut så man ser er förlöjligade och förödmjukade hos era närmaste och hos er själva! Bra jobbat aftonbladet.

Säger personen som skriver på Flashback...
Citera
2015-02-09, 16:52
Medlem
Duramaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Aftonbladet är kriminella. De har ingen rätt att göra såhär.

Läser man dina tidigare trådar så kan man förstå varför du inte tycker det är rätt.
Citera
Avstängd
OliverCromwells avatar
Jävla Rickard Aschber! (Robbans lillebror). Det är han som skriver storyn.

Uppenbart att det här är en del av RG:s verk.
Citera
Medlem
DinKamrats avatar
För Svensson som har en förkärlek för enkelriktad media och att slippa oroa sig för att tänka själv så kommer lösningen på problemet att vara given efter den här kommande artikelserien:

"Förbjud den där jävla Flashbackskiten för fan!"

Citera
Medlem
Kaospojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duramater
Och nu ångrar han sig, självklart. Vågar man inte stå för det man skriver på flashback, är det nog bättre att låta bli att göra det.

Hade du sagt samma sak om du hade tillgång till internet i Hitlers Tyskland eller Stalins Ryssland, och du talade ut mot regimen på internet?
Vågar du inte gå ut och skrika det samtidigt som du vevar en skylt på gatan så ska du inte heller skriva det på internet!
Citera
2015-02-09, 16:54
Moderator
sm910difs avatar
Lena Melin är ju aningen pinsam i direktsändningen nu. Lagmässigt "oreglerat", har hon helt missat att Flashback har ett antal regler tillkomna till följd av svensk lagstiftning - inte minst utformingen av 1.03 nu efter ledningens tolkning av lagen om elektroniska anslagstavlor? Och hur kan hon ha missat att här finns ett antal moderatorer som ser efter inläggen? Pinsamt, och lägger ett klart löjeväckande skimmer över deras "viktiga" granskning.

Maktens kreatur.
Citera
ischs avatar

Moderatormeddelande

Postat av isch 2015-02-09, 16:54
Medlem
Värt att noterat att alla av forumets regler , bla 1.06, självklart även gäller i denna tråden.

isch, mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in