Citat:
Ursprungligen postat av
JoshTee
Ölve och Foppas är väl typ lika fula. Ölve satsar på tok för vårdslöst.
Det jag stör mig på är att Foppa inte står för vad han gjort och istället lägger sig som värsta fegis i fosterställning. Ölve skulle iaf vågat stå upp för sig.
Forsberg har ju ändå gått ut och bett om ursäkt, har inget minne av att Ölvestad gjorde det? Väldigt osportsligt i så fall. Sen håller jag väl med dig om att Forsberg borde tagit fighten och fått det här överstökat, chanserna för att det hade hänt hade nog ökat avsevärt om Ahlén inte hoppat på honom bakifrån dock. Men vill på inget sätt försvara Forsberg i detta, vad han gjorde är ungefär lika hemskt som det jag fördömt Ölvestad för 100000ggr och gör man sånt så får man stå sitt kast efteråt, tycker jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Displaced
Äckliga Luleå. Fuck off. Seriöst, kan ni inte hitta en egen talang istället för att urholka oss jävla sopförening.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/lulea/article20241487.ab
Skoj att Luleå kan vara med och hugga på unga svenska spelare som är bland de bättre i SHL. Sen handlar det om jäkligt mycket pengar, jag hoppas att Osten har koll på vad han gör (vilket han brukar ha). Nästa säsong kan nog bli väldigt spännande för vår del.