Citat:
Ursprungligen postat av
Henlos
Vet inte om du är korkad eller bara låtsas. Men du kanske kan bevisa var de amerikanska vapnen och militären finns? Kom inte med killen i Mariupol. Jag känner honom och han är inte amerikan.
Så länge som de erkänner Rysslands överhöghet, ja. Gör de inte det väntar tortyr, förnedring och ibland död. Det går inte åt andra hållet. I Ukraina får man tycka annorlunda, så länge man inte tar till vapen mot Ukraina.
Har du överhuvudtaget varit i Mariupol? Det har jag. Jag påstår inte att det inte finns separatister där för det finns det. Men det finns också många trogna Ukrainare där också.
Det är ingen som går på din propaganda längre. Speciellt inte vi som varit där och sett hur det är i verkligheten.
Är du ytterligare en svensk nynazist som mördar civila i Ukraina och som polisen borde omhänderta? Amerikanska vapen har ukrainarna själva visat upp och att USA initierat detta och har "observatörer" i landet har de själva stolt annonserat. De har till och med sagt att de betalat thugs på Maidan att våldta folket och folkets demokratiska rättigheter.
Varför ska de erkänna rysk överhöghet? Ryssland är inte ens inblandad här. En trogen ukrainare vill ha ett demokratiskt Ukraina och inte en diktatur som det är idag.