2015-01-26, 15:05
Medlem
varför blir man inte förvånad....
Suicided" Charlie hebdo main investigator's family is not allowed to access his autopsy documents. ( in French )

länken går till reddit som diskuterar en fransk artikel där en kort översättning ser ut så här
Citat:
this is big, quick translate of main points:

1 Family won't get access to the autopsy documents, when they should legally be able to get them

2 His weapon had no silencer, yet no one heard the shot, apparently his office was "well isolated"

3 He was indeed working on the Bougrab side of the event and had apparently reached important conclusions according to his mother

4 According to authorities, he put the gun on his forehead and the ball stayed inside his skull.

5 His family doctor refuses to acknowledge the suicidal psychological portrait made of him in msm

6 The mother was denied information about the last call he made

7 Four alleged police directors from Paris came down to visit her to convince her it was a suicide.

And last but not least, not one journalist has contacted the family to shed light on the story.
Senast redigerad av KlokOchSnygg 2015-01-26 kl. 15:07.
Citera
2015-01-26, 19:18
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
varför blir man inte förvånad....
Suicided" Charlie hebdo main investigator's family is not allowed to access his autopsy documents. ( in French )

länken går till reddit som diskuterar en fransk artikel där en kort översättning ser ut så här

Problemet är at Panamza.com är vaddå för site och enda källan. Lite som en kompis till en kompis till en kompis berättade att han sett livs levande bananer dvs utan flera oberoende källor låg trovärdighet.
Citera
2015-01-26, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Här är ett exempel på vad som aldrig skulle inträffa om det inte varit fejkat
11:22 Dödas de första 10
11.53 dyker Frankrikes president Francois Hollande upp vid Charlie Hebdo

Märker du vad som inte stämmer? Frankrikes president dyker upp vid platsen där ett fruktansvärt "terrordåd" inträffat 31 minuter efter de skjutit ner folk och han verkar veta ganska exakt vad som hänt... Bara att säkra platsen, under normala omständigheter hade en sådan höjdare inte varit i närheten av att få besöka platsen. Hur kan de veta att inte bomber eller att det inte finns kvar terrorister. Det är till och med en prestation att lyckas dyka upp så snabbt efter dådet.

Här är tidsangivelser: http://www.mirror.co.uk/news/world-news/charlie-hebdo-paris-shooting-live-4933848

Du har missförstått (vilket ni konspirationsteoretiker ofta gör). Attackerna hände kring 11.30 fransk tid. The Mirror börjar liverapportera 11.22 brittisk tid (12.22, fransk tid). Alltså enligt lokal tid:
11.30 sker attacken
12.50 anländer Hollande
Citera
2015-01-26, 19:43
Avstängd
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Problemet är at Panamza.com är vaddå för site och enda källan. Lite som en kompis till en kompis till en kompis berättade att han sett livs levande bananer dvs utan flera oberoende källor låg trovärdighet.
Så en kompis kompis Lassie kan inte vara sant i ett förtryckarsamhälle? Du har tyvärr aldrig någonsin överhuvudtaget låtit den minsta sanningen komma krypandes i örat på dig som när din lillasyster hade sex för första gången? förnekar du att din syster har sex?
Menar du att du inte vet hur strypt internet är idag? källor blir svårare och svårare att hitta
Citera
2015-01-26, 19:45
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Irriterande att foliehattarna till 0% förstår det med källkritik, eller hur kjellkritisk? Som det där pinsamma "madame Rothschild" som var någon helt annan... Och så dessa döda de försöker vanhedra, nu senast polisen som tog självmord. Jag har svårt att se hur foliehattar kan annat än misslyckas totalt i sin vardag när de inte förstår sig på den enklaste logik, frågan är om de var såna från början eller om misslyckanden i livet har förvridit deras verklighetsbild?

Har du sett dom komma i närheten av någon teori? Verkar mest vara trams om detaljer som de försöker förstora upp till något det inte är?
Citera
2015-01-26, 19:54
Avstängd
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Irriterande att foliehattarna till 0% förstår det med källkritik, eller hur kjellkritisk? Som det där pinsamma "madame Rothschild" som var någon helt annan... Och så dessa döda de försöker vanhedra, nu senast polisen som tog självmord. Jag har svårt att se hur foliehattar kan annat än misslyckas totalt i sin vardag när de inte förstår sig på den enklaste logik, frågan är om de var såna från början eller om misslyckanden i livet har förvridit deras verklighetsbild?

Har du sett dom komma i närheten av någon teori? Verkar mest vara trams om detaljer som de försöker förstora upp till något det inte är?
Det har dykt upp en teori i tråden, Bemöt den istället. Det verkar som Rothcilds är involverade i Liberation på något sätt, så vv ta död på teorin istället fär at använda ditt sedvanliga nedvärderingsmontage av kritiska människor. Det hedrar dig inte. Jag är inte bättre än att jag kan ändra mig. såvitt jag läst vet du allt. Det är inte Flashbackmentalitet
Citera
2015-01-26, 20:02
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wtfuk
Det har dykt upp en teori i tråden, Bemöt den istället. Det verkar som Rothcilds är involverade i Liberation på något sätt, så vv ta död på teorin istället fär at använda ditt sedvanliga nedvärderingsmontage av kritiska människor. Det hedrar dig inte. Jag är inte bättre än att jag kan ändra mig. såvitt jag läst vet du allt. Det är inte Flashbackmentalitet
Det är en av de mest ologiska teorierna som du inte lyckats färdigställa. Judar blev mördade och nu påstår snillet wt-fuck att någon av Rothschild-judarna ska vara involverade för att denne ägt en liten del i något, kan du föra dina förvirrade spekulationer lite längre så vi förstår storleken på feltänket och kan ge en fotöljdiagnos a ls flashback?
Senast redigerad av Xelious 2015-01-26 kl. 20:04.
Citera
2015-01-26, 20:18
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Så en kompis kompis Lassie kan inte vara sant i ett förtryckarsamhälle? Du har tyvärr aldrig någonsin överhuvudtaget låtit den minsta sanningen komma krypandes i örat på dig som när din lillasyster hade sex för första gången? förnekar du att din syster har sex?
Menar du att du inte vet hur strypt internet är idag? källor blir svårare och svårare att hitta

Ja jag förnekar att min syster har sex, vilket är lätt.

En site påstår saker, men inte får vi se att änkan är tillfrågad eller personens läkare som uttalar sig ändå påstås det saker om den.

Strypt, hur då, både reddit och panamza.com kunde detta ju skrivas, så vad skulle det vara för problem att sprida det?
Citera
2015-01-26, 20:19
Avstängd
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Det är en av de mest ologiska teorierna som du inte lyckats färdigställa. Judar blev mördade och nu påstår snillet wt-fuck att någon av Rothschild-judarna ska vara involverade för att denne ägt en liten del i något, kan du föra dina förvirrade spekulationer lite längre så vi förstår storleken på feltänket och kan ge en fotöljdiagnos a ls flashback?
Om man ska granska historien så är inte judiska offer ett problem för zionismen, det borde du veta. På samma sätt du borde förstå att jag inte är antisemit utan antizionist. Om du tycker detta är förvirrat kan jag förklara i klartext. Du som svensk skyddar zionistiska intressen till humdra procent på flashback. Varför?
Citera
2015-01-26, 20:21
Avstängd
wtfuks avatar
Citat:
Ja jag förnekar att min syster har sex, vilket är lätt.

En site påstår saker, men inte får vi se att änkan är tillfrågad eller personens läkare som uttalar sig ändå påstås det saker om den.

Strypt, hur då, både reddit och panamza.com kunde detta ju skrivas, så vad skulle det vara för problem att sprida det?

Du har ingen syster, bara bröder som penetrerat dig då du är yngst...

Algoritmer min kära kk

https://www.youtube.com/watch?v=ujTYCVyaA8k

räcker det för dig ?

Edit jag vill åxå se de länkarna.
Citera
2015-01-26, 20:23
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Om man ska granska historien så är inte judiska offer ett problem för zionismen, det borde du veta. På samma sätt du borde förstå att jag inte är antisemit utan antizionist. Om du tycker detta är förvirrat kan jag förklara i klartext. Du som svensk skyddar zionistiska intressen till humdra procent på flashback. Varför?
Du skulle utveckla din konspirationsteori, inte mumla annat sinnessjukt. Försök koncentrera dig nu lille vän, hur lyder den lustiga teorin? Du förstår, att tramsa om annat duger inte, det blir ingen teori. En teori berättar hur, varför, vem, ja hela spekrat av när var hur. Få höra nu.
Citera
2015-01-26, 20:29
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Du har ingen syster, bara bröder som penetrerat dig då du är yngst...

Algoritmer min kära kk

https://www.youtube.com/watch?v=ujTYCVyaA8k

räcker det för dig ?

Edit jag vill åxå se de länkarna.

Ok börja med att skriva något vettigt, dvs inta vad dina bröder gjorde på dig, förklara vad det skulle visas i YT klippet i din länk, algoritmer kk är ingen särskilt bra breskrivning.

Vilka länkar vill du se? Sluta knarka strofförkortnings medel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in