Citat:
Ursprungligen postat av
DAEN
Har du möjlighet att vara lite trevligare i tonen? Du vänder dig direkt till mig och säger att jag ska gå och lägga mig? Varför då? Tycker du det är moget och vill du att alla ska behandla dig så?
Du säger att jag "hittar på för att kringgå att det är han"? Vad menar du med det?
Varför ligger han pyrt till?
Det här måste vara en av de sämsta trådarna i FBs brottsutredabde historia. Som viskleken. Någon säger att de hört någon som hört någon anonym som sagt att han dricker. Alltså är det inte bara sant att han dricker utan då måste han slagit ihjäl sin fru också? Man tar sig för pannan.
Det är som häxprocesserna. Vad som en framkommer eller inte framkommer - skyldig!
Kan någon av er som pratar om mord bara kort sammanfatta vad som just nu talar för mord förutom att hon är död och han är hennes man?
Vart är Sverige på väg????
Blev du kränkt nu?
Du dementerar och dömer ut allt utan att ens analysera det som kommit oss till del, för det har du bestämt. Innan.
Varför har polisen honom? För att allt tyder på en olycka?
De kanske inte ska skiljas heller, trots att ansökan kommit TR till del idag?
Sverige, kvalitet på trådar, häxprocesser.. Kan inte du hålla dig till ämnet och diskutera kring dessa, istället för att stå där med hornen i väggen och trycka.