Citat:
Ursprungligen postat av
putlerthesmall
Sist men viktigast, Chrillo etc, sluta skriv och spekulera så jävla mycket. Gör någonting istället. Jag var på KJS, jag kan i alla fall en del om strid, och jag kan lova att varken du eller jag förstår fronten och hur det är att se sin vän få ett jävla ben avsprängt. Ta lite av energin och gör någonting verkligt. Donera pengar, skriv mejl till amerikanska ambassaden, agera i verkligheten!!!
Sluta spekulera själv, du gör ju inget annat, men jag antar att det är det du och xelius et al får betalt för. Jag antar att du och de andra är heltidsanställda av utländsk makt.
Du vet inget om krig. Du bara sitter hemma och fantiserar om nu tid och din tid i KJS, vilket lär vara en barnslig bluff det med.
Sluta också att uppvigla folk att begå brott mot folkrätten, din mupp. Tragiska är vad du och dina åsiktsfränder är. Lite tacksamma är jag och mina vänner ändå, vi skrattar gott åt såna som du.
Skönt för övrigt att de rysktalande vännerna fick hjälp av muslimska vänner att vända på steken, mashAllah.