2015-01-22, 21:47
Medlem
Varningarna haglar över mig så jag måste skärpa mig, tydligen.

HAMC är underbara och vi får inte låta folk missleda oss i tråden, de har ju för helvete ingen insyn alls, de angriper mig som person hela tiden, tittar ni så ser ni det.

Jag måste umgås mer med världens mäktigaste MC-klubb och mindre med forumnollor som bara yrar åt helvete.

T.om moderatorn säger att man ska privattjafsa i PM, men där viker ju alla ner sig, så vad säger det er, med handen på hjärtat?

Hur många här har ens varit i medlemsrummet hos HA? Vad står det på dörren upp dit?

Precis, så tänk er för, och börja vara sakliga, för jag ska inte bjuda er på mer nu. HA är topic och HA
är kungarna.
Senast redigerad av xtroverto 2015-01-22 kl. 21:51.
Citera
2015-01-22, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NordicKnight
Varför kan inte alla mysiga bikers ge dig på IS medlemmar egentligen? De sabbar ju för dem..
Vet du inte att en hel avdelning är med i kriget? Nej det vet du inte, och när du inte vet det så ska du tydligen ändå yttra dig, som alla andra, och ändå är det jag, jag som vet, som får så många varningar att jag blir rädd.
Citera
2015-01-22, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manzanillas
Säljer man sin själ till djävulen kan man få många kortsiktiga fördelar. Man är dock inte längre något annat än en dräng åt ett maskineri man sålt sig som slav till.

Alla HA är ständigt rädda, de har piskan vinande över sina små sålda assholes och slavar skrämda under piskan.
Nu ska du precisera dig.

Vad menar du med att man säljer sin själ till djävulen?
På vilket sätt menar du att man skulle vara slav?
Jaså, är alla i HA rädda? Snälla, berätta mer, du verkar ju så spännande med bländande logik, men din insyn, så snälla du måste svara.
Citera
2015-01-22, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Precis, så tänk er för, och börja vara sakliga, för jag ska inte bjuda er på mer nu. HA är topic och HA är kungarna.

Nej HA är inte kungar utan drängar. HA kan inte leva normala liv, de måste ständigt passa sig för utomståenda o för varandra. Om du vet så mycket om HA, då måste du väl veta vilka som är deras överordnade ... vilka som styr över fotfolket ... eller tror du de är egenmäktiga, utan en ännu mäktigare organisation som kontrollerar och styr dem.
Citera
2015-01-22, 22:13
Medlem
Citat:
Nej HA är inte kungar utan drängar. HA kan inte leva normala liv, de måste ständigt passa sig för utomståenda o för varandra. Om du vet så mycket om HA, då måste du väl veta vilka som är deras överordnade ... vilka som styr över fotfolket ... eller tror du de är egenmäktiga, utan en ännu mäktigare organisation som kontrollerar och styr dem.
Lägg ner. Vilka styr HA, om inte HA?

Säg nu rätt ur vad du menar, eller lägg ner.

Ingen, ingen, i HA, fruktar något, om inte han misskött sig, har sidoaffärer, är äcklig och falsk, osv. Är man bara ren i hjärtat så är man så fantastiskt trygg så du skulle bara veta.
Citera
2015-01-22, 22:45
Bannlyst
Citat:
Lägg ner. Vilka styr HA, om inte HA? Säg nu rätt ur vad du menar, eller lägg ner.

Aldrig någonsin i historien har det varit fotfolket som styrt! De som styr sitter inte på en mc ute på gator utan är inne på fina kontor med kavaj o slips. Jag vet vilka som styr över HA men det är inte information jag lämnar ut som du kanske förstår.

Tänk efter lite, ... eller mycket ... så kanske du fethajar att de som jobbar på gatan och är synliga inte är de som har den egentliga makten.

Esse, non videre. - "Verka men inte synas" Wallenberg
Senast redigerad av Manzanillas 2015-01-22 kl. 22:50.
Citera
2015-01-22, 22:50
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Aldrig någonsin i historien har det varit fotfolket som styrt! De som styr sitter inte på en mc ute på gator utan är inne på fina kontor med kavaj o slips. Jag vet vilka som styr över HA men det är inte information jag lämnar ut som du kanske förstår.

Tänk efter lite, ... eller mycket ... så kanske du fethajar att de som jobbar på gatan och är synliga inte är de som har den egentliga makten.

"Verka men inte synas" Wallenberg

Väl skrivet, de här gängen/klubbarna kan vara kungar över varandra osv men har man lite koll på sakerna så vet vi att det finns element i samhället som har bra mycket mer att säga till om än de här organisationerna.
Citera
2015-01-22, 22:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Nja, vet inte om du har rätt där. Många som är med i HA (och flera andra klubbar för den delen) är det för att dom just känner en säkerhet i att vara det. Försök igen.
Kanske ligger något i det du säger. Men säkerhet är inte rätt ord, det är trygghet du tänker på. Klubben består av missanpassade nollor som behöver varandra för att hitta en vettig kontext. Förlorare som inte skulle ha något liv ö.h.t. om de inte hade sitt fula lilla klubbhus att gå till.
Citera
2015-01-22, 22:56
Medlem
Citat:

Esse, non videre. - "Verka men inte synas" Wallenberg
Du tror ledningen i USA springer på gatan?

Du vet ju ingenting.
Citera
2015-01-22, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Kanske ligger något i det du säger. Men säkerhet är inte rätt ord, det är trygghet du tänker på. Klubben består av missanpassade nollor som behöver varandra för att hitta en vettig kontext. Förlorare som inte skulle ha något liv ö.h.t. om de inte hade sitt fula lilla klubbhus att gå till.
Fula lilla klubbhus? Berätta om detta.
Citera
2015-01-22, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Trygghet/säkerhet, whatver.
En nolla i mina ögon är en sån som dig som spyr galla över folk anonymt på internet.
Citera
2015-01-22, 23:02
Avslutad
Citat:
Fula lilla klubbhus? Berätta om detta.
Ett axplock. Gert Wingårdh för hela slanten, eller hur. Har du någon personlig favorit? Oslo är fett!

http://gfx.dagbladet.no/labrador/267/267404/26740445/jpg/active/729x.jpg
http://hd.se/multimedia/dynamic/00675/st_ha_1_675985v530x800.jpg
http://www.abcnyheter.no/files/imagecache/normal/2013-44/hells.jpg
http://folket.se/image_processor/1.987728.1300292218!/image/3744888371.jpg_gen/derivatives/wide/3744888371.jpg?maxWidth=468
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in