Flashback bygger pepparkakshus!
2015-01-21, 18:52
Medlem
Varför äter ni inte upp kanterna? Kan förstå om de är brända som knäckebröd, men det är inte ofta. Är ni dumma eller bara småbarn?
Citera
2015-01-21, 18:54
Medlem
HerroFruBolls avatar
smådumma
Citera
2015-01-21, 18:54
Medlem
kinesarsles avatar
För att de inte är så speciellt goda. Jag gör det om jag inte är mätt, men oftast är en pizza mer än väl för att jag ska bli det.
Citera
2015-01-21, 18:55
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteffeLjung
Varför äter ni inte upp kanterna? Kan förstå om de är brända som knäckebröd, men det är inte ofta. Är ni dumma eller bara småbarn?
Onödigt mycket kolhydrater och gluten.
Citera
2015-01-21, 18:57
Medlem
Blir ofta väldigt mätt av pizza, så jag äter mig helst mätt på det godaste. Sen kan jag stoppa i mig kanterna efteråt om jag känner att dom går ner.
Citera
2015-01-21, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vizzor
Blir ofta väldigt mätt av pizza, så jag äter mig helst mätt på det godaste. Sen kan jag stoppa i mig kanterna efteråt om jag känner att dom går ner.

Detta stämmer väl överens för mig också.. Inte direkt skitgott med en pizzakant, men dom går ju ner om man är utsvulten.
Citera
2015-01-21, 19:15
Medlem
En del barn "skalar" kanelbullar. Det yttersta, torra lagret...
Citera
2015-01-21, 19:18
Medlem
Äter det godaste först = det med fyllning. Om plats finns kvar i magen slinker även kanterna ner. Man vill ju inte äta sig mätt på bara brödet!
Citera
2015-01-21, 19:26
Bannlyst
Om ja har ett överskott på pizza om ja har många pizzor så kan jag inte äta alla kanter för det behövs inte. annars om nån har två pizzor och inte äter kanterna eller en enda pizza och inte äter kanterna då är dom dumma ih uvet och det säger ja till dom sen äter ja kanterna
Citera
2015-01-21, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smulemorran
Äter det godaste först = det med fyllning. Om plats finns kvar i magen slinker även kanterna ner. Man vill ju inte äta sig mätt på bara brödet!
fy fan va irriterande du är!! hatar när folk gör så! man rullar ihop allt till en tjock korv å trycker in den på längden annars pizzabög
Citera
2015-01-21, 19:38
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vizzor

Citat:
Ursprungligen postat av smulemorran
Ja precis, det förstår man väl?
Citera
2015-01-21, 19:41
För man blir mätt av degkanterna? Tjocka degkanter är onödigt att få i sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in