(Jag ber om ursäkt om någon redan postat detta, men jag har inte läst hela tråden.)
Blodtörstiga judiska galningar som bor nära Gaza går upp på kullarna/bergen för att titta på de israeliska flygangreppen. De sitter där och har picknick tillsammans med sina barn och njuter av att se palestinier mördas. Det låter som en sjuk parodi, men det är tyvärr verklighet. Sådan är juden.
Bring a Picnic, Watch the Show: Enjoying Gaza Assault In a Lawn Chair
http://internationalboulevard.com/arab-world/191-palestine-israel/403-bring-a-picnic-and-watch-the-show-enjoying-the-gaza-bombing-from-a-lawn-chair/?J
Och här är den ursprungliga versionen från den franska tidningen Libération:
http://www.liberation.fr/monde/2014/07/10/a-sderot-la-guerre-est-spectacle_1061565
Dessa personer är mycket sjuka, kära läsare.
De bryter sig in i deras hus, tömmer sina tarmar på deras tallrikar och torkar sig med kläderna som de hittar i garderoberna, de tömmer sina septiska tankar i palestiniernas vatten, de häller urin på deras nytvättade kläder som hänger på tork etc. Ni kan läsa om en del av detta i följande inlägg:
https://www.flashback.org/sp46296722
Och det finns många fler exempel.
Blodtörstiga judiska galningar som bor nära Gaza går upp på kullarna/bergen för att titta på de israeliska flygangreppen. De sitter där och har picknick tillsammans med sina barn och njuter av att se palestinier mördas. Det låter som en sjuk parodi, men det är tyvärr verklighet. Sådan är juden.
Bring a Picnic, Watch the Show: Enjoying Gaza Assault In a Lawn Chair
Citat:
Seven times in eight years, Israel has assaulted the Gaza Strip. For many in southern Israel, the massive airstrikes shattering the cities of their Palestinian neighbors in the latest attack make for a gratifying show and a nice day out for a picnic, writes Nissim Behar in France’s Liberation.
Citat:
Less than a kilometer from the border with the Gaza strip, the Hazan family is watching the spectacle of war while enjoying a nice picnic lunch in the shade of a hundred-year-old-tree. Ezra, the father, Shoshana, the mother, and their three children, have set up here on the outskirts of Sderot, on a landscaped bluff with perfect views of the Palestinian enclave. In the distance: muffled explosions followed by giant columns of black smoke rising into the sky. In between helicopter raids, Israeli F-16 jets regularly rip apart the sky, flying toward southern Gaza to release their loads of bombs.
Citat:
During the conversation, Ezra's children fight over the family's pair of binoculars to view the explosions. At each strike by the Israeli warplanes, the oldest cuts loose a "Wow!" or a "Boul!" ('Right on target!' in Hebrew).
Citat:
Här kan man läsa hela artikeln:
"Of course, what is going on over there is sad for the Palestinians, since there are undoubtedly plenty of fine people there," says Shoshana. "But oh well, they voted for Hamas, right? So they have to pay the price!" Adding that she "doesn't get involved in politics," she goes back to making sandwiches.
http://internationalboulevard.com/arab-world/191-palestine-israel/403-bring-a-picnic-and-watch-the-show-enjoying-the-gaza-bombing-from-a-lawn-chair/?J
Och här är den ursprungliga versionen från den franska tidningen Libération:
http://www.liberation.fr/monde/2014/07/10/a-sderot-la-guerre-est-spectacle_1061565
Dessa personer är mycket sjuka, kära läsare.
Citat:
Problemet är att judarna vägrar att låta palestinierna leva ett (någorlunda) normalt liv. Dessa judar är extremt sjuka personer som bland annat tycker om att förnedra palestinier med urin och avföring.Man frågar sig ju varför inte palestinierna finner sig i sin situation och försöker att göra det bästa av det hela istället för att fortsätta denna hopplösa kamp mot en övermäktig fiende? Det är nästan som om de inte kan fungera utan att vara i ständigt krig med Israel; tänk om man såg realistiskt på situationen och slutade upp med terrordåd istället?
Man skulle kunna bygga sig ett välfungerande land utan ständiga dödsfall, men det tycks viktigare att slåss...
Man skulle kunna bygga sig ett välfungerande land utan ständiga dödsfall, men det tycks viktigare att slåss...

De bryter sig in i deras hus, tömmer sina tarmar på deras tallrikar och torkar sig med kläderna som de hittar i garderoberna, de tömmer sina septiska tankar i palestiniernas vatten, de häller urin på deras nytvättade kläder som hänger på tork etc. Ni kan läsa om en del av detta i följande inlägg:
https://www.flashback.org/sp46296722
Och det finns många fler exempel.
Jag hoppas att du trollar för du tror väl inte på fullt allvar att det är vad bosättningarna handlar om?