Söker en svensk hiphop-låt som jag skulle tippa på är cirka 10 år gammal.
I refrängen växelsjunger en man och kvinna typ "Ikväll jag och mina grabbar/brudar går lös ikväll".
I refrängen växelsjunger en man och kvinna typ "Ikväll jag och mina grabbar/brudar går lös ikväll".
Hörde denna på en krog när jag var på Gran Canaria , dom sjunger nått i stilen med" Im a hip hop ride,the way you working i like the way you working" typ rnb stuk, det är en kille och en tjej som sjunger inte samtidigt men kommer inte ihpg vem som sjöng vad, fan letat efter denna låt i 5dagar nu heelp mee
Hörde denna på en krog när jag var på Gran Canaria , dom sjunger nått i stilen med" Im a hip hop ride,the way you working i like the way you working" typ rnb stuk, det är en kille och en tjej som sjunger inte samtidigt men kommer inte ihpg vem som sjöng vad, fan letat efter denna låt i 5dagar nu heelp mee
Jag söker en musikvideo till en låt som spelades mycket på MTV, kan varit mellan 2004 - 2007. I musikvideon är det en tjej som sjunger med svart axel långt rufsigt hår och man fick också se kablar/sladdar som drog sig till varandra och kopplades ihop i början av musikvideon.
Den kan även varit spilld mjölk på marken i videon, det är jag inte säker på.
Det var lite electro stuk över det hela.