2015-01-09, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Var glad om du hittar nån som vill köpa dom. Jag hade vart glad om någon köpte mina för 1kr/st när jag hade dom utskrivna. Sikta på runt femman styck om du är jude eller av det judiska ekonomitänket.

Vadå jude? 10 ggr vad något kostar lagligt på recept är förhållandevis billigt. Tillgång och efterfrågan plus risken för säljaren att hamna i fängelse om han åker dit.
2015-01-10, 09:46
Medlem
Tankar på vad en tramadolkarta /paket kan tänkas kosta i Stockholm helst 100-200mg:are. Tyckte Stone förklarade bra innan, men om annan också har ngn aning, tacksam!!
2015-01-11, 10:57
Medlem
SnowInformers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockdoll
Vad betalar ni för Sub nu för tiden? Vad kostar en sub respektive en karta (7 st)? Skriv vart i landet du bor också, antar att det som allt annat är billgast i skåne och dyrast i norr..

Köper över internet men en sub brukar kosta runt 200. Har köpt en karta för 800 kronor.
2015-01-11, 12:19
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Vadå jude? 10 ggr vad något kostar lagligt på recept är förhållandevis billigt. Tillgång och efterfrågan plus risken för säljaren att hamna i fängelse om han åker dit.

Detta är inte politikforumet så jag tänker inte börja förklara mitt obehag för judar som jag så snyggt lyckades få in i detta sammanhang. Finns oändlig tillgång på sobril, vem som helst kan få det utskrivet. Finns ingen efterfrågan på gatan efter sobril. Man skulle alltså torska precis vid överlämnandet av ett par 1000p som man sparat ihop under ett års tid menar du? Då måste man själv ha tagit med sig nån snutpolare eller nå sånt.
2015-01-14, 07:35
Medlem
Vad ligger st priset på Flunitrazepam? någon som har lite koll`

Svenska samt utländska
2015-01-17, 02:08
Medlem
Tänker bara dela med mig av Västerbottens priser på droger lite för skojs skull Vore kul att höra andra läns priser på dom vanligaste. Priserna beror lite från Umeå-Skellefteå. Där Umeå har det bättre.
Naturligtvis kan man få billigare via kontakter man känner men detta är som standaren.

Subutex: 350-500:-/st --Oftast 450-500:-
Subuxone: 300-500:-/st
Tramadol 50mg: 10-20:-/st till 99% minst 15:-/st
Weed/Brunt: 120-175:-/g
Lyrica 300mg: 33-60:-
Malvax: 350-500:-/g/st
Concerta, 54mg: 60-80:-/st
Ritalin 10mg: 15-25:-/st
Ikto 2mg, Alpra 1mg: 33-50:-/st ----100-pack 2-3K....LOL
Vallar 10mg: 33-40:-/st
Imovane/stilnoct 7,5/10mg: 33-40:-/st
Flu: 50-80:-/mg
Extacy: 150-250:-/st
OC: 5-7:-/mg
Dolc: 4-6:-/mg
MDMA: 1200-1600:-/g
LSD 150µg: 250-350:-/st
Rc: Ingen koll, skit grejer ändå.

Horse, fentanyl har jag ingen koll direkt. Svamp plockas själv så gratis
2015-01-17, 05:28
Medlem
Vad är gatupriset på Elvanse?
Oxascand?
Halcion?

Letar INTE efter köpare. Men har noll koll och vill inte bli blåst av mina fellow tjackisar.
2015-01-17, 07:04
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
I Sthlm vad jag vet:

Hasch - kring 100/g, 5-6 för hekton

Weed - Mellan 100-120 g, 6-8 för hekton

Amfetamin - 200/g,

Metamfetamin - brukar vara 200/g

Kokain - 800-1000 kr/g

Benzo, olika sorter - Mellan 10 och 50/st, helt beroende på sort, burkar brukar gå för mellan 1000-1500.

Ecstasy - Mellan 150 och 200 vid köp av ett fåtal. 100-pack mellan 5 och 8

Ren MDMA - 800-1000 kr/g

LSD - Inget fan av det men av vad jag hört så brukar dom gå loss för kring 200/lapp

Häst - Inte heller något fan men av vad jag har förstått så går väl en 0,2 på kring 500 spänn?

Tramadol - Vet inte av några vettiga på detta området, bara rövarpriser när någon väl haft att sälja. Hört 150 kr/karta för 50 milligram vilket iofs är helt OK men ändå överkant. Men har även hört högre än så vilket alltid är bestämt nej då jag vet priserna på tram och har i mina dagar kunnat köpa 100 stycken för nästan samma pris som vissa betalar för 10 här i stan. Har resulterat i att jag inte kört på mycket länge. För mig så kostar tram inte mer än 10 kr/kapsel eller per 50/mg om man så vill, vid köp av ett fåtal.

Andra opi's har jag ingen insikt i, men antar att det är högst individuellt beroende på vem du köper grejerna av och hur giriga personerna är. Läkemedlen brukar ju inte vara speciellt dyra hos apoteket direkt.

Kan inte komma på så mycket mer just nu.

Känner en del folk i hela Sverige och bilden jag fått är att gatuknark som röka och tjack stiger väldigt mycket i pris ju längre bort ifrån Södra delarna och Storstäderna du kommer. Läkemedel som Benzo och Tramadol brukar ligga på samma priser vilket ju iofs inte är så konstigt då det skrivs ut av sjukvården och rimligen inte kostar mer eller mindre för en vårdtagare varesig den bor i Ystad eller Haparanda. Och jag skulle tippa på att det finns lika många som hämtar ut per capita i varenda kommun i landet och lika stor andel per capita hamnar på gatan. Visst smugglas det in en hel del också såklart och mycket stannar i Södra Sverige, så priserna verkar se något lägre ut där.

Subutex brukar dock skena iväg i priserna i små skithålor, vilket iofs är rätt förståeligt då Horsare och andra tunga opiatmissbrukare kan räknas på händernas fingrar i många städer. I Sthlm, GBG och Malmö går det loss på kring en hundring för en åtta, i skitställen har jag hört för så mycket som 300-500 spänn, och folk betalar... Så ni som vill tjäna en liten hacka och har lite knarkkontakter i småhålor. Åk till nån polare över en helg/vecka med ett gäng. Tror det skulle gå snabbt att få iväg skiten.
2015-01-17, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
I Sthlm vad jag vet:

Tramadol - Vet inte av några vettiga på detta området, bara rövarpriser när någon väl haft att sälja. Hört 150 kr/karta för 50 milligram vilket iofs är helt OK men ändå överkant. Men har även hört högre än så vilket alltid är bestämt nej då jag vet priserna på tram och har i mina dagar kunnat köpa 100 stycken för nästan samma pris som vissa betalar för 10 här i stan. Har resulterat i att jag inte kört på mycket länge. För mig så kostar tram inte mer än 10 kr/kapsel eller per 50/mg om man så vill, vid köp av ett fåtal.

Andra opi's har jag ingen insikt i, men antar att det är högst individuellt beroende på vem du köper grejerna av och hur giriga personerna är. Läkemedlen brukar ju inte vara speciellt dyra hos apoteket direkt.

Kan inte komma på så mycket mer just nu.

Känner en del folk i hela Sverige och bilden jag fått är att gatuknark som röka och tjack stiger väldigt mycket i pris ju längre bort ifrån Södra delarna och Storstäderna du kommer. Läkemedel som Benzo och Tramadol brukar ligga på samma priser vilket ju iofs inte är så konstigt då det skrivs ut av sjukvården och rimligen inte kostar mer eller mindre för en vårdtagare varesig den bor i Ystad eller Haparanda. Och jag skulle tippa på att det finns lika många som hämtar ut per capita i varenda kommun i landet och lika stor andel per capita hamnar på gatan. Visst smugglas det in en hel del också såklart och mycket stannar i Södra Sverige, så priserna verkar se något lägre ut där.

Subutex brukar dock skena iväg i priserna i små skithålor, vilket iofs är rätt förståeligt då Horsare och andra tunga opiatmissbrukare kan räknas på händernas fingrar i många städer. I Sthlm, GBG och Malmö går det loss på kring en hundring för en åtta, i skitställen har jag hört för så mycket som 300-500 spänn, och folk betalar... Så ni som vill tjäna en liten hacka och har lite knarkkontakter i småhålor. Åk till nån polare över en helg/vecka med ett gäng. Tror det skulle gå snabbt att få iväg skiten.

Ligger nog mycket i det du säger. Tex subutex har legat på 4-500:- sen det kom för 12år eller vad det är hit. I Skellefteå vet jag att det alltid varit ca 500:- och ibland försöker vissa ta upp mot 800-1k när det är torka. Längst upp i Norr har jag hört 800:- standard. Så genom åren har det ju alltid varit så att folk från söder kommit upp och tok becknat 1v och gjort sig feta pengar. Dock har blå enorma resurser här så det går inte länge. Vad jag vet är programmet i Skellefteå bland dom större i Sverige/capita, iaf varit det så priset borde vara bättre. Kanske det att det blivit så många subutex missbrukare som gör att priset hålls uppe för det vimmlar av dom. Var lättare att få tag på när man var yngre än allt annat. Andra droger är så pass mkt svårare att få tag i. Doch tramadol har alltid funnits mer här i v-botten än i sthlm tycker jag. Men annars suger det hårt. Skrev inte ut några hg-priser då det sällan sälj och när det görs så är priserna rocket high. Även om man har kontakter. Helt enkelt så kostar frakten att flytta drogerna. Ju längre från EU centret ju dyrare, fler tullar mer risker.

Men har kokset gått upp igen? Bodde nere i sthlm 2012-13 och fick en 5a för 2,5-3k och det var bra. Men då var kontakterna på den fronten mycket bra också.
2015-01-17, 13:02
Medlem
Vad kostar en 50-75mg karta Lyrica i stockholm?
Alternativt en hel burk med 50-75mg.
2015-01-18, 19:48
Medlem
Är 400kr rimligt pris för 56st 50mg Lyrica?

mvh
2015-01-19, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginfaxi
Är 400kr rimligt pris för 56st 50mg Lyrica?

mvh

Ja standard här i Norr(finns grisar på 5-600:-) men inte mer det blir ju 9 1/3st 300mg:are för 42:-/st. 300:- hade varit bättre

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in