Citat:
Ursprungligen postat av
Persoren
Du påstår ju att inget förändrades med Palmes död. Här har du ju svart på vitt klart dokumenterat att så var fallet enligt de uppgifter som rapporterades till Sydafrikas apartheidregim.
Nej du blandar ihop olika personer nu. Jag har aldrig hävdat det.
Mitt argument är att spåret varken kan ledas till mordplatsen eller till mörkläggningen. Sydafrikaspåren har förts fram av ett antal avslöjade informationssvindlare och är nog ett av de få spår som faktiskt PU har granskat!
T ex Heines koppling skulle vara en påstådd förväxling av telefonnummer men sanningen är att det påståendet är en direkt skröna.
I sanning en synnerligen tunn soppa du försöker koka och som med den ökände Utredaren lovas det mycket med skördas det tunt.
Jag har som sagt liksom ett antal andra kunskapare inom ämnet Palmemordet fått mig till livs betydligt mera konkreta och till synes plausibla och dokumenterade uppgifter som visat sig vara rena falsifikat av sådana som velat smutsa sådana som följt det som vissa kallar Polisspår eller landsförrädarspår. Hoppas du inte fallit i den tunnan. Det är säkert lockande att avleda med sådant eftersom det finns kopplingar via t ex WACL kretsar mm till Palmefinetliga grupperingar också i Sydafrika så att det lätt utan focus kan gegga ihop sig till en märklig röra der begripligheten försvinner.
BW är en person som t ex driver flera olika linjer. Dels lägger han stor kraft på att förankra PKK spåret men som när han blir pressad och själv misstänkt pekar också mot sina forna arbetsgivare från Sydafrika som i sin tur pekar på honom. Det är en klassiker!
Så som sagt fortfarande efterlyser jag något mer än 15-30 år gammal skåpmat om det skall finnas minsta intresse för ditt förbehållslösa propagerandet för en outkommen bok!